بجنورد-رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از کشف مقدار ۲۱ کیلوگرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک در دو عملیات جداگانه در استان خبر داد.

۲۱ کیلوگرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک در خراسان شمالی کشف شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد غلامی در تشریح این خبر گفت: شب گذشته در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر حمل و جابه جایی مقدار قابل توجهی مواد مخدر با اتوبوس مسافربری، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سریعا کنترل محور های مواصلاتی را آغاز کردند.

وی افزود: ماموران با مشاهده اتوبوس مورد نظر درشهرستان بجنورد بلافاصله دستور توقیف را صادر و اقدام به بازرسی از این اتوبوس کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از این اتوبوس یک نفر متهم که به عنوان مسافر در داخل خودرو بود را  شناسایی و مقدار ۱۳ کیلوگرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک که در وسایل خود جاسازی کرده بود کشف شد.

سرهنگ غلامی همچنین از کشف مقدار ۸ کیلوگرم مواد مخدر دیگر در شهرستان بجنورد خبر داد.

وی افزود: در پی اقدامات پلیسی و اطلاعاتی ماموران انتظامی  مبنی بر فروش مواد مخدر و نگهداری مقدار قابل توجهی مواد مخدرتوسط شخصی در  این شهرستان، موضوع سریعا در دستور کار ماموران قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران با شناسایی محل اختفای متهم و با هماهنگی مقام قضایی در عملیات ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از منزل این متهم مقدار ۸ کیلوگرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جا سازی  شده بود را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ غلامی تصریح کرد : این متهمان به همراه مواد مکشوفه برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان از مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ که سلامت جامعه را به خطر می اندازند بیان داشت و از شهروندان عزیز هم درخواست میشود در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.