رشتخوار -فرماندار رشتخوار گفت:خیرین مدرسه ساز در رشتخوار طی سال گذشته بیش از ۲۲ میلیارد تومان به امر ساخت مدرسه برای احداث ۱۲۶ کلاس درس اهدا کردند.

خیرین مدرسه ساز در رشتخوار ۲۲میلیارد تومان سرمایه گذاری کردند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، خالقداد عرب در جلسه شورای آموزش و پرورش در جمع مسئولان اظهار داشت:خیرین سرمایه های اجتماعی جامعه هستند که  تاکنون  ساخت نماز خانه و بحث گرمایش ۶۱ مدرسه به همت اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی و همت خیرین انجام  شده است.

وی با اشاره به تعهد  یک و نیم میلیارد تومان جهت احداث فضای آموشی در سال جاری به  شهرستان رشتخوار خاطر نشان کرد:در حال حاضر  ۳۸ مدرسه این شهرستان  نیازمند به باسازی دارند که یک یا علی دیگر خیرین را می طلبد.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار هم در این جلسه با تقدیر از خیرین مدرسه ساز خبر از ورود یک زوج جوان خیر مدرسه ساز به عرصه آموزش و پرورش گفت: حسین بهرامی و همسرشان حاج خانم معصومه چشک تفاهم نامه بنای یک باب نمازخانه و مدرسه  با مساحت ۱۲۰ متر مربع را به امضا رساندند.

محمد قاسم پور  خبر از شدت گرفتن مشارکت خیرین در خصوص مدرسه سازی درسنوات اخیر خبر داد و گفت:در حال حاضر رشتخوار دارای ۱۳ هزار دانش آموز و ۲ هزار فرهنگی هستند که در بیش از ۲۰۰ مدرسه  تحصیل می کنند.

رشتخوار در ۲۰۰ کیلومتری مشهد مقدس بین تربت حیدریه و شهرستان مرزی خواف قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.