بجنورد- سرپرست امور آب و فاضلاب شهر شیروان گفت: به منظور کاهش آب بدون درآمد، جلوگیری از پرت آب و دقت در تعیین مصارف مشترکین در سال ۹۶ تعداد۹۴۰ دستگاه کنتور خراب مشترکین بصورت رایگان تعویض شد.

۹۴۰ کنتور خراب در شیروان تعویض شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب شهری خراسان شمالی، امید عباس پور با اشاره به اینکه کنتور های خراب و انشعابات فرسوده و غیر مجاز از مهمترین عوامل هدر رفت آب در شرکت هستند، اظهار کرد: تعویض کنتور های خراب، شناسایی و بازسازی انشعابات فرسوده و قطع انشعابات غیر مجاز از اهداف اصلی این امور است که در همین راستا در سال ۹۶ تعداد ۹۴۰ دستگاه کنتور خراب تعویض و۵۱۵ رشته انشعاب فرسوده  نیز بازسازی شد.

وی افزود: به صفر رساندن کنتور های خراب در شهر از برنامه های امور است اما چون در هر دوره از قرائت بر تعداد کنتور های خراب افزوده می شود بنابراین، تعویض کنتور امری مستمر و دائمی است.

وی یادآور شد: تعویض کنتور های خراب علاوه بر اینکه از پرت بیشتر از اندازه آب و اثرات منفی آن برتاسیسات آب رسانی جلوگیری می کند، شرایط لازم جهت کنترل مصرف و خدمات رسانی شایسته تر به مشترکین و شهروندان را نیز فراهم می نماید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.