مشهد-درپی انتشار فیلم درگیری یک مسافر با چند تن از کارکنان بخش خصوص اتوبوسرانی در پنجشنبه گذشته در راستای تنویر افکار عمومی ذکر توضیحاتی ضروریست.

توضیحات اتوبوسرانی مشهد در خصوص انتشار فیلم درگیری مسافر با اتوبوسران

به گزارش قدس انلاین، در حالی این فیلم در شبکه‌های مجازی منتشر شده است که چهارشنبه ۵ اردیبهشت ساعت ۲۱ و پنج دقیقه یکی از مسافران خانم در ایستگاه اتوبوس واقع در میدان ۱۵ خرداد پس از عبور اتوبوس از ایستگاه تقاضای پیاده شدن از اتوبوس را می کند و در پاسخ به این درخواست اتوبوسران اعلام می‌نماید امکان توقف داخل رینگ میدان امکانپذیر نیست.

اما با توجه به گذر از ایستگاه اتوبوسران برای این که راه این مسافر خانم با وجود تاریکی هوا دور نشود در ورودی مسیر ویژه بعد از میدان ۱۵ خرداد خارج از ایستگاه توقف می‌کند ولی مسافر نظر خود را تغییر داده و می‌گوید قصد پیاده شدن ندارد و تصمیم دارد در ایستگاه پایانی از اتوبوس پیاده شود.

لذا اتوبوس به مسیر خود ادامه داده و مسافر مذکور در پایانه امام رضا (ع) پیاده شده و با مراجعه به رییس خط نسبت به عملکرد اتوبوسران اعتراض می‌کند که در پی آن رییس خط اقدام به بررسی موضوع و شناسایی اتوبوسران می‌کند اما در همین حین همسر مسافر با مراجعه به پایانه و بدون مقدمه شروع به سر و صدا و توهین به همکاران حاضر در پایانه می‌کند.

قابل ذکر است همان گونه که در فیلم منتشر شده نیز قابل مشاهده است رییس خط سازمان، همسر مسافر را دعوت به آرامش می‌کند ولی وی به صورت مداوم اقدام به توهین کرده وبا همکاران سازمان درگیر می‌شود که در این میان یک نفراز پرسنل امداد شرکت بخش خصوصی با همسر مسافر درگیر می‌شود.

لازم به ذکر است پس از حضور پلیس انتظامی در محل حادثه اتوبوسران و پرسنل امداد شرکت بخش خصوصی از محل خارج شده لذا رییس خط سازمان که سعی در آرام‌سازی مشاجره داشته است به همراه مسافر به کلانتری منتقل می‌شوند که خوشبختانه همان شب با رضایت طرفین موضوع خاتمه پیدا می‌کند.

با همه این تفاسیر به استحضار مردم عزیز مشهد می‌رسانیم که سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد در بخش سازمانی و خصوصی ارائه خدمات مطلوب و تکریم مسافران محترم را سرلوحه خدمات‌رسانی خود قرار داده و بر آن تاکید دارد.

لذا ضمن عذرخواهی از این حادثه تلخ ازهمکاران اتوبوسران تقاضا می‌شود با سعه صدر نسبت به ارائه خدمات به زائران و مجاوران حضرت ثامن الحجج (ع) اقدام کنند و در مقابل نیز از شهروندان عزیز تقاضا می‌شود با رعایت مقررات همکاران اتوبوسران را در انجام هرچه بهتر وظایف یاری کنند.

علیرغم اینکه طرفین در محل کلانتری رضایت داده‌اند، خاطیان برای بررسی موضوع و رسیدگی به پرونده در کمیته‌های تخلفات اداری - انضباطی کار فراخوان شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.