گناباد –فرماندار گنابادگفت :آینده و پیشرفت هر جامعه ای در گروتوجه به آموزش و پرورش است .

آینده هر جامعه ای در گرو آموزش و پرورش است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ،فرماندار گناباد امروز شنبه در مراسم زنگ سپاس معلم که در محل اموزشگاه ریحانه النبی  این شهر با حضور مسولین نواخته شد گفت: بی توجهی به معلم و جدی نگرفتن اموزش و پرورش اینده کشور  را با خطر مواجه خواهد نمود.

 محمد علی نبی پور افزود: کوتاهی و کم توجهی   به اموزش و پرورش  پذیرفتنی نیست و همه دستگاهها باید این نهاد را کمک کنند تا بتواند به جایگاه واقعی خود برسد.

وی همه دستگاههای اجرایی و خدماتی  شهرستان را موظف نمود در همه کارها  باید اموزش و پروش در الویت باشد.

وی با اشاره به کمبودهای اموزش و پرورش و ساختار فیزیکی ان  گفت:  همه مسولین و مردم باید در خدمت اموزش باشند  زیرا آینده هر جامعه در گرو توجه به نیازهای  اموزش و پرورش است.

مدیر اموزش و پرورش گناباد هم در این مراسم  با اشاره به وجود ۱۱هزار معلم در این شهرستان گفت: امسال از ۳۱ معلم نمونه کشوری  استانی و شهرستانی تجلیل خواهد شد

هادی محمد پورافزود در شهرستان گناباد ۱۲ هنرستان فنی و حرفه ای با حدود ۸۰۰دانش اموز فعلیت می کند  که متاسفانه  ۳۱ درصد در این مدارس هستند و بنا داریم در آینده این رقم به ۵۰درصد برسد.

وی یکی از کمبودهای اموزش و پرورش را  نبود مشاوره شغلی  دانست و گفت:باید دانش اموزان را با مشاغل  اشنا نمود و تلاش شود تا رشته های فنی و حرفه ای بیشتر متقاضی داشته باشد.

در این مراسم ضمن نواختن زنگ سپاس معلم  از مادر شهید معلم  محمد مهاجرانی وهمسر شهید عجم تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.