کرج- استاندار البرز با ابراز خرسندی از فعال شدن وآغاز به کار دوباره برندهای معروف وبا کیفیت در این استان گفت: ایجاد شهرک نساجی در البرز با جدیت دنبال می شود.

ایجاد شهرک نساجی البرز با جدیت دنبال می شود/ ضرورت ورود بخش خصوصی به بافت فرسوده

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد علی نجفی در نشست شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت که صبح امروز شنبه برگزار شد اظهار کرد: شرایط صنعت نساجی در البرز با برخی مشکلات مواجه است چرا که واردات کالاهای خارجی تا حد زیادی روند مصرف را تغییر داده است.

وی افزود: با توجه به شعار سال و نگاه دولت به تقویت تولیدات داخلی فرصت مناسبی ایجاد شده تا با قدرت صنایع نساجی فعال شوند و برندهای باکیفیت محصولات خود را عرضه کنند.

استاندار البرز با بیان اینکه حامی تولیدکنندگان هستیم گفت: دولت با جدیت به دنبال احیا و تقویت صنعت نساجی کشور است و به تبع آن ظرفیت های موجود در البرز نیز مورد توجه است.

نماینده عالی دولت در استان البرز با تاکید براینکه صنعت نساجی ظرفیت اشتغالزایی بالایی دارد گفت: با توجه به این مهم برای ایجاد شهرک نساجی البرز با جدیت وارد عمل شده ایم و با تعامل درصددیم آن را محقق کنیم.

 استاندار البرز خواستار مشارکت هر چه بیشتر اتاق بازرگانی برای بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی شد و گفت: باید در جهت ارتقا و تقویت زیرساخت های استان گام برداشت.

نجفی تصریح کرد:به دنبال افزایش درآمدهای استان هستیم و برای رسیدن به آن شعار و وعده چاره کار نیست وباید خروجی جلسات و مصوبات در عمل برای مردم  قابل لمس باشد.

وی در پایان دو موضوع مهم بحران آب و بافت های فرسوده  را به عنوان دغدغه های بزرگ استان البرز مورد اشاره قرار داد و گفت: در این بخش نیز باید از ظرفیت وتوان بخش خصوصی بهره لازم را گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.