قزوین_ رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین گفت: برنامه های مختلفی از سوی این سازمان بسیج از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت در سطح کشور و استان قزوین پیش بینی شده است که از موارد آن می توان به ۴۰ برنامه اشاره کرد.

لازمه تحقق تمدن اسلامی، تربیت نسل انقلابی است/ برگزاری ۴۰ عنوان برنامه در هفته معلم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین که در سالن جلسات مجتمع شهید آوینی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: شهید مطهری در ۱۲ اردیبهشت به شهادت رسید که امام راحل در خصوص آن شهید عنوان می کند که این شهید دارای اندیشه، فکر و ارتباط تنگاتنگ با دانشگاه بود که به همین مناسبت هفته معلم از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه به عنوان «هفته معلم» نامگذاری شده است.

وی با اشاره به جایگاه مقام معلم افزود: هزینه کردن برای معلم از وظایف مسلمانان است زیرا سرمایه گذاری برای معلم به عنوان یک سرمایه محسوب می شود که بر تربیت نسل ها تاثیرگذار است؛ لازمه تحقق تمدن اسلامی، تربیت نسل انقلابی است و همه وظیفه دارند نسبت به جایگاه معلم توجه ویژه ای داشته باشند.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین گفت: برنامه های مختلفی از سوی این سازمان بسیج از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت در سطح کشور و استان قزوین پیش بینی شده است که از موارد آن می توان به ۴۰ برنامه اشاره کرد.

طاهرخانی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۶ هزار معلم در استان قزوین فعالیت می کنند، اضافه کرد: برگزاری ۱۴ نشست فرهنگی بصیرتی در خصوص تبیین شعار سال از جمله برنامه های پیش بینی شده در هفته معلم است.

وی با بیان اینکه گلباران و عطرافشانی مزار شهدا با حضور مسوولان برگزار شده است، عنوان کرد: دیدار با خانواده های شهدا از جمله ۶۰ خانواده شهید فرهنگی و توجه به شهید و شهدا در راستای برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در رشته های عکاسی، نقاشی و دلنوشته برای فرهنگیان به منظور توجه به ایثار و شهدا و دیدار از کارخانجات از جمله سایر برنامه های پیش بینی شده است.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین اضافه کرد: همچنین ویژه برنامه ای در روز چهارشنبه هفته جاری و در آخرین روز از هفته معلم با حضور تمام نیروهای سپاه با اهدای گل و شیرینی در تمامی مدارس برای عرض تبریک به معلمان برگزار می شود.

طاهرخانی گفت: از جمله برنامه ها نیز می توان به دیدار تعدادی از فرهنگیان (۲۰ نفر از فرهنگیان بسیجی) استان قزوین در روز چهارشنبه اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.