قدس انلاین : شهردار مشهد گفت: محله پنج‌تن نیازمند توجه خاص است که امیدواریم با همکاری مردم انجام شود.

«پنج‌تن» نیازمند توجه خاص است
 قاسم تقی‌زاده خامسی در خصوص بازدید خود از محله «پنج‌تن» با انتشار پستی در صفحه منسوب به خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، نوشت:«کم‌تر کسی است که در مشهد زندگی‌ کند، اما نام محله «پنچ‌تن» در شمال شرقی مشهد را نشنیده باشد. احتمالاً این نام به خاطر وجود پنج امام‌زاده در اطراف آن است. ساخت‎‌وساز غیر ایمن در این منطقه خیلی به زمان ساخت مرتبط نیست، هم‌اکنون نیز غالب واحدهای در حال احداث قابل اتکا نیستند، مگر آن دسته از ساختمان‌هایی که به صورت تجمعی ساخته می‌شود. در واقع اکثر ساختمان‌ها نیاز به بازآفرینی دارند؛ نه به لحاظ فرسودگی، بلکه از حیث ناپایداری».
وی ادامه داد:«تعدادی از سازندگان که در این منظقه سابقه کار دارند و مورد وثوق مردم هستند هم همراهم بودند تا نقاطی را برای ساخت خانه‌های ارزان قیمت، اما امن ببینیم».
تقی‌زاده خامسی افزود:«در این محله مرکز خریدی به نام «بازار شلوغه» وجود دارد که اهالی غالب خریدهای روزانه را از این‌جا تأمین می‌کنند و قیمت مغازه‌ها گاهی از مرکز شهر بیش‌تر است، اما از نظر کاربری تعیین‌تکلیف نشده‌اند. قرار شد همکارانم برای تثبیت وضعیت و پیاده‌رو شدن آن مطالعه کنند، به شرطی که مردم هم همکاری کنند. این محله نیازمند توجه خاص است که ان‌شاءالله انجام خواهد شد».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.