قدس انلاین : رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی گفت:بازگشت تیم مشکی‌پوشان به لیگ برتر و تشکیل جبهه واحد برای حمایت از تیم فوتبال پدیده با قوت دنبال می شود.

تشکیل جبهه واحد برای حمایت از تیم فوتبال پدیده

مهدی برادران یکشنبه شب در حاشیه برپایی ضیافت افطار اهالی فوتبال و فوتسال خراسان رضوی در تالار تربیت مشهد اظهار کرد: هدف از برپایی این مراسم  تقویت انسجام و همدلی در بین اعضای جامعه فوتبال و فوتسال خراسان رضوی بوده و تلاش می کنیم بااجرای چنین برنامه‌هایی بتوانیم از ظرفیت همه بخش‌ها در این عرصه نهایت استفاده را ببریم و تعاملات سازنده داشته باشیم. 

وی با بیان اینکه جامعه فوتبال و فوتسال خراسان رضوی متحدانه برای نیل به اهداف والای خود تلاش می‌کند افزود: بازگشت تیم مشکی‌پوشان به لیگ برتر و تشکیل یک جبهه واحد برای حمایت از تیم فوتبال پدیده ازجمله اولویت‌های ویژه ما در فصل پیش رو است.

برادران خاطرنشان کرد: حمایت از فوتبال و فوتسال چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان نیز همواره در زمره برنامه‌های مهم این هیأت قرار داشته است.

وی گفت: این امور و بسیاری دیگر از برنامه‌های مدنظر تنها در شرایطی محقق می‌شود که بتوانیم از همه ظرفیت‌ها بهره لازم را ببریم و در این بین انسجام و اتحاد جامعه فوتبال و فوتسال حرف اول را می‌زند.

رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی بیان کرد: هیچ تردیدی وجود ندارد که با توکل به خدا و تلاش مضاعف اهالی فوتبال و فوتسال استان می‌توانیم جایگاه خراسان رضوی و مشهد در این رشته‌های محبوب ورزشی را به اوج بازگردانیم و روزهای روشنی پیش روی داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.