۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴
کد خبر: 602885

قدس انلاین : بیست و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در حالی امروز تشکیل شد که امیر شهلا یکی از اعضای این شورا در جلسه علنی حضور یافت.

بازگشت شهلا به شورا
به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس ، آخرین روز کاری سال 96 بود که شایعه‌ای درباره بازداشت یکی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد منتشر و همان روز از طرف دوستان و اطرافیان امیر شهلا تکذیب شد، اما پس از مدتی با پررنگ شدن حرف و حدیث‌ها درباره این موضوع، معلوم شد که امیر شهلا، عضو شورای اسلامی شهر مشهد اتهاماتی دارد.

این موضوع را غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشستی که با دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد داشت، خبر بازداشت شهلا را تأیید کرد، اما درباره اتهامات وی مطلبی را نگفت.

وکیل او در مصاحبه‌ای گفته‌بود که ابتدا پرونده مربوط به اتهامی اخلاقی بوده، اما در مرحله دوم مراجعه شهلا به او اتهام وی مالی بوده است.

شهلا سوم اردیبهشت بازداشت شد، در این مدت دستگاه قضایی استان نسبت به اتهام وی اطلاعی به مردم نداد و رئیس شورای شهر مشهد نیز هرگونه اظهارنظری را وابسته به پیگیری قضایی عنوان کرده بود.

در این میانه، گفت‌وگوهایی میان اصحاب رسانه و سیاسیون مشهد ردوبدل می‌شد که حکایت از حذف امیر شهلا از شورا و جایگزینی عضو علی‌البدل شورا، یعنی غلامحسین صاحبی داشت.

سوم خرداد، این عضو شورای شهر مشهد پس از یک ماه با قید وثیقه آزاد شد و صبح امروز در جلسه علنی شورا حضور یافت و روی صندلی خود نشست.

جلسه علنی شورای شهر امروز از ساعت 10 آغاز به‌کار کرد، اما شهلا از حدود 10 و 30 دقیقه در جلسه حضور یافت و پیش از پایان جلسه نیز، صحن شورا را ترک کرد.

محمدرضا حیدری، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در این خصوص اظهار نظری نکرده‌ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.