قدس انلاین: رییس اتاق اصناف مشهد گفت: لازمه افزایش قیمت در صنف لوازم خانگی اخذ مجوز از سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده است.

رییس اتاق اصناف مشهد:افزایش قیمت بدون مجوز غیر قانونی است

به گزارش قدس آنلاین محمود بنانژاد در خصوص افزایش قیمت در صنف لوازم خانگی، اظهار کرد: اگر هرکدام از کارخانه‌های تولیدی مانند لوازم خانگی‌ یا غیره بخواهند قیمت کالای خود را افزایش دهند باید مجوز لازم را از سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده اخذ کنند.

 وی ادامه داد: اگر یک واحد تولیدی بدون مجوز لازم از سازمان مربوطه قیمت کالای خود را افزایش دهد خلاف قانون بوده و با آن برخورد خواهد شد.

رییس اتاق اصناف مشهد تصریح کرد: در حال حاضر اگر افزایش قیمتی بدون مجوز شاهد باشیم غیر قانونی بوده و سازمان بازرسی به مساله ورود و با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

بنانژاد در خصوص اینکه آیا این افزایش قیمت به صلاح واحدهای تولیدی است، بیان کرد: در حال حاضر شاهد افزایش قیمت ارز بودیم و باید ملاحظه کنیم که این افزایش قیمت تا چه میزان در کالاهای تولیدی و چه میزان در کالاهای وارداتی آن‌ها تاثیرگذاشته است، بعد از بررسی، طی هماهنگی با سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده و اخذ مجوز نسبت به گران کردن کالای خود اقدام کنند به گونه‌ای که تولیدکننده ما متضرر نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.