قدس انلاین : رییس هیات کشتی خراسان رضوی معتقد است میزبانی از رقابت‌هایی در حد و اندازه جام جهانی، کشتی استان را دوباره متحول خواهدبود.

ریاضی: به آینده کشتی خراسان خوشبینم
 مسعود ریاضی، رئیس هیات کشتی استان در مراسم امضای تفاهم‌نامه میان فدراسیون کشتی کشورمان و شهرداری مشهد برای برگزاری جام جهانی کشتی 2019 در مشهد اظهار کرد: برگزاری مسابقاتی در حد و اندازه جام جهانی قطع به یقین برای خراسان رضوی اتفاقی میمون و مبارک تلقی می‌شود.
وی با اشاره به تاثیر میزبانی از مسابقات مهم گفت: بدون شک پس از برگزاری این رقابت‌ها در مشهد، شاهد استقبال گسترده علاقه‌مندان به کشتی از کلاس‌های آموزشی و ... خواهیم‌بود. باید در جهت حفظ این سرمایه اجتماعی قدم برداریم و سعی کنیم تمامی علاقه‌مندان را تحت پوشش قرار دهیم.
ریاضی افزود: باید برای این رخداد بزرگ شرایط را در خور نام جام جهانی رقم بزنیم. به شخصه به آینده کشتی استان و کشور به شدت امیدوارم.
ریاضی درخصوص برنامه‌هایش برای کشتی استان خراسان رضوی اظهارکرد: ما در دو سطح پایه و بزرگسال برنامه داریم؛ برنامه‌های کشتی پایه در خراسان رضوی را که تا چندی پیش  متوقف شده بود شروع کرده ایم و برای آموزش بزرگسالان هم از پیشکسوتان کشتی استان خواستیم تا کمک کنند ایرادات و نقاط ضعف افراد را برطرف کنیم تا بتوانیم در تیم ملی نماینده داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.