قدس آنلاین:مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون ۲۱۳ میلیون دلار سرمایه خارجی وارد این استان شده است.

جذب ۲۱۳ میلیون دلار سرمایه خارجی به خراسان رضوی

  سید مهدی رمضانی افزود: میزان کل سرمایه گذاری خارجی مصوب شده در این  ورود ۲۱۳ میلیون دلار سرمایه خارجی به خراسان رضویاستان از ابتدای دولت تدبیر و امید، ۱۰۸ طرح به مبلغ ۹۲۴ میلیون دلار است که از این مبلغ ۲۱۳ میلیون دلار وارد استان شده است.

وی گفت: خراسان رضوی در سال گذشته با ۳۵ طرح از نظر تعداد طرحهای سرمایه گذاری خارجی رتبه اول کشور و با ۵۸۷ میلیون دلار از نظر مبلغ طرح های سرمایه گذاری خارجی رتبه ششم کشور را کسب کرد.

 به گزارش  صدا و سیما،رمضانی افزود: در سه ماه نخست امسال نیز سرمایه گذاری خارجی انجام شده در استان با تعداد ۹ طرح بالغ بر ۱۰۷ میلیون دلار است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل با پنج طرح و ۵.۵ میلیون دلار، رشد قابل توجهی داشته است.

وی گفت: بیشترین سرمایه گذاری خارجی مصوب شده امسال از نظر تعداد طرح در حوزه انرژی نیروگاههای بادی و خورشیدی و حوزه خدمات گردشگری و ساخت هتل است.

رمضانی افزود: کشورهای آلمان و افغانستان از نظر تعداد طرح های سرمایه گذاری خارجی در استان هرکدام با چهار طرح به طور مشترک رتبه نخست رادر سه ماه نخست امسال دارا هستند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.