مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی از برگزاری سلسله نشست‌های «عصرانه داستان‌نویسان رضوی» در ۸ شهر استان خراسان رضوی همزمان با ایام دهه کرامت خبر داد.

«عصرانه داستان‌نویسان رضوی» در ۸ شهر خراسان‌رضوی برگزار می‌شود

حسین سعیدی اظهار داشت: تاکنون بیش از 20 نشست در قالب «عصرانه داستان‌نویسان رضوی» در فروشگاه مرکزی این انتشارات در مشهد برگزار شده و قرار است همزمان با دهه کرامت این سلسله نشست‌ها که به خوانش، بررسی و نقد داستان‌هایی با موضوع امام رضا(ع)، زائر و زیارت اختصاص دارد، در شهرهای قم، تهران، کرج، یزد، اصفهان، بجنورد و سمنان نیز برگزار شود.

وی برگزاری این سلسله نشست‌ها با موضوع خاص رضوی در قالب محفلی صمیمی و حرفه‌ای که فرصتی برای تعامل بین نویسندگان و ناشر باشد، در کشور کم‌سابقه و در مشهد بی‌سابقه دانست و بیان کرد: سعید تشکری، از نویسندگان باتجربه مشهدی که به عنوان دبیر علمی از آغاز این نشست‌ها همراه به‌نشر بوده است، در ایام دهه کرامت نیز همراه این مجموعه خواهد بود.

مدیرعامل به‌نشر خاطرنشان کرد: این سلسله نشست‌ها در ایام دهه کرامت از حرم مطهر حضرت معصومه(س) در شهر قم و با حضور مجید ملامحمدی به عنوان دبیر نشست آغاز و به حرم مطهر رضوی در مشهد ختم می‌شود که علیرضا مهرداد دبیر این نشست در مشهد خواهد بود.

سعیدی با بیان این که دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی و فروشگاه‌های به‌نشر در شهرهای مذکور میزبان این سلسله نشست‌ها خواهد بود، تصریح کرد: نشست کرج با حضور خسرو عباسی، یزد با دبیری مظفر سالاری، اصفهان با حضور اسماعیل حاجی علیان، سمنان با حضور مهدی زارع، تهران با دبیری صادق کامیار و بجنورد با حضور ثریا صدقی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.