۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
کد خبر: 610537

قدس آنلاین: یک باب مغازه سم فروشی و یک منزل مسکونی در شهر نیشابور دیشب دچار حادثه آتش سوزی شد.

وقوع ۲ حادثه آتش سوزی در نیشابور

به گزارش قدس آنلاین  مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نیشابور امروز گفت: در حریقوقوع ۲ حادثه آتش سوزی در نیشابور مغازه فروش سم و کود شیمیایی، اتصال در سیم کشی برق و در آتش سوزی منزل مسکونی، نشت گاز مایع از سیلندر ۱۱ کیلویی علل این ۲ حادثه شناخته شدند.

سید مهدی حسینی افزود: آتش نشانان برای جلوگیری از خسارت بیشتر در حریق مغازه، پس از مهار آتش، اقدام به جداسازی وسایل نیم سوز و خارج کردن آنها از داخل مغازه کردند. وی گفت: بنابر نقل مالک مغازه، این آتش سوزی حدود ۳۰۰ میلیون ریال خسارت داشته است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نیشابور افزود: در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی نیز در اثر نشت گاز از سیلندری که برای آبگرمکن دیواری استفاده می شد شیلنگ گاز شعله ور شده است. حسینی گفت: سپس این آتش سوزی به سرعت به کابینت های ام دی اف و سایر لوازم آشپزخانه نیز سرایت کرده است. وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل با استفاده از دستگاه تنفسی وارد خانه شدند و اقدام به خاموش کردن آتش کردند.

حسینی با اشاره به اینکه هنوز برآورد دقیقی از میزان خسارت وارده به منزل صورت نگرفته است گفت: پس از بررسی دقیق تر کارشناسان، علت یابی حریق و میزان خسارت، به مالک اعلام می شود.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.