سرمربی جدید آبی های لندن در مورد آخرین وضعیت ستاره های تیمش صحبت کرده است.

ساری:می‌خواهم هازارد، کورتوا و ویلیان در چلسی بمانند

به گزارش قدس آنلاین، پس از پیروزی ۱-۰ مقابل پرث گلوری استرالیا، ساری در مصاحبه ای اعلام کرد دیگر نمی خواهد در جنگ لفظی با دی لورنتیس شرکت کند. او در مورد کورتوا، ویلیان و هازارد که این روزها نامشان در رابطه با غول های اسپانیا مطرح می شود نیز ابراز امیدواری کرد در چلسی بمانند.

به نقل از اسکای اسپورت، ساری در مورد کورتوا گفت:

همیشه بر این باور بوده ام که با افراد باید رو در رو صحبت کرد؛ علاقه ای به صحبت کردن با کسی از طریق تلفن ندارم. ماندن یا رفتن او به باشگاه بستگی دارد. اگر به من باشد از داشتن کورتوا، ویلیان و هازارد در ترکیب خوشحال خواهم شد. مشکل اینجاست که قضیه به من مربوط نمی شود و دست باشگاه است؛ باید صبر کنیم اما مطمئن هستم.

چه زمانی با این بازیکنان دیدار خواهم کرد؟ نهایتا تا آخر ماه (هفته آینده) چراکه همه باید تا آن زمان در کمپ تمرینی باشند. به نظرم همین حالا هم بازیکنان بسیار خوبی در اختیارم هستند.

بازی با پرث گلوری؟ به نظرم به خصوص در نیمه اول خوب بود اما در نیمه دوم بین خط دفاعی و هافبکمان فاصله افتاد. باید به تمرین کردن ادامه بدهیم و به کارمان سرعت ببخشیم تا پیشرفت کنیم.

ناپولی؟ می خواهم از همه کسانی که در ناپولی با من کار کردند تشکر کنم چون به خاطر تلاش آنهاست که من حالا در لندن هستم. به نظرم اکنون وقت آن است که از تک تک آنها تشکر کنم.

دی لورنتیس گفته من می خواستم کل تیم ناپولی را با خود به چلسی بیاورم و ناپولی را نابود کنم؟ اهمیتی نمی دهم؛ دیگر در این مورد صحبتی نمی کنم. از بازیکنانی که در چلسی دارم، خوشحال و راضی هستم. دیگر نمی خواهم در مورد صحبت های دی لورنتیس حرف بزنم و بحث را ادامه بدهم. اکنون در چلسی هستم و از حضور در اینجا بسیار خوشحالم.

منبع: طرفداری

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.