قدس انلاین : رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری زن جوانی خبر داد که در پی اختلاف با یکی از اقوام 500 میلیون ریال طلا را به سرقت برد.

دزد 500 میلیونی طلا ، زنی آشنا بود

 سرهنگ‌ «حسین بیات مختاری» گفت: در پی گزارش سرقت مقادیری طلا به ارزش 500 میلیون ریال از خانه ای مسکونی واقع در بلوار مصلی مشهد تحقیقات پلیسی آغاز شد.

وی افزود: کارآگاهان مبارزه با سرقت پایگاه سرق پلیس آگاهی در مشهد با تحقیقات گسترده و بررسی دقیق صحنه سرقت به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد زنی جوان عامل دستبرد به خانه مسکونی بوده است.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: کارآگاهان پلیس پس از اقدام های گسترده اطلاعاتی و بررسی های علمی توانستند عامل سرقت را چهره زنی و مورد شناسایی قرار دهند.
وی افزود: آنچه برای کارآگاهان پلیس تعجب آور بود این که متهم پرونده از بستگان مالباخته بود و زن جوان در تحقیقات اولیه ادعا کرددر پی اختلاف با این خانواده و تنفری که نسبت به‌آنها داشته، با اطلاع از خالی بودن خانه آنها نقشه سرقت را طراحی می کند.
سرهنگ بیات مختاری افزود: متهم پرونده با سوء استفاده از اعتماد صاحلبخانه و کلیدی که از قبل تهیه کرده بود وارد خانه شده و دست به سرقت طلا به ارزش 500 میلیون ریال می زند.
وی با بیان این که متهم به مراجع قضایی معرفی شده از شهروندان خواست نسبت به نکات کنترلی و داستفاده از تجهیزات بازدارنده سرقت ها توجه بیشتری داشته باشند و همچنین کلید خانه و خودروی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند تا دچار چنین مشکلاتی نشوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.