مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت که آن ها پیشنهادشان برای مبلغ رضایت نامه تبریزی را به استقلال اعلام کرده و سه روز به آبی ها فرصت داده اند.

مهلت سه روزه ذوب آهن به استقلال برای خرید تبریزی

به گزارش قدس آنلاین، در حالی که لیگ هجدهم از روز پنج شنبه آغاز خواهد شد، هنوز درباره بعضی بازیکنان صحبت هایی مطرح می‌شود. بر همین اساس شنیده ها حاکی از پیشنهاد استقلال به ذوب آهن درباره مرتضی تبریزی بود و در همین خصوص آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان به رادیو ایران گفت:

این بحث را دو هفته قبل هم داشتیم. ما قبلا گفتیم که به احترام تیم استقلال که نامه کتبی به نامه زده بودند، موظفیم با اعضای هیئت مدیده و خود بازیکن رایزنی و شرایط را بررسی کنیم و با شرایط حاکم بر کشور و دستمزدهایی که رد و بدل می‌شود و شرایط اقتصادی باشگاه خودمان، پیشنهادی را به باشگاه استقلال بدهیم.

آقای ملکی گفتند که آذری گفته برای تبریزی ۲.۵ میلیارد بدهید در حالی که ما اصلا رقمی نگفته بودیم و اگر رقمی بگوییم رسانه ها را به صورت رسمی در جریان می‌گذاریم.

ما امروز نظر نهایی و قیمتمان را اعلام کردیم و اگر باشگاه استقلال به مرتضی تبریزی نیاز واقعی داشته باشد، ظرف سه روز این مبلغ را به حساب واریز می‌کنند و مرتضی به استقلال می‌رود. اگر این اتفاق نیفتد، باید با آقای تبریزی راجع به پیشنهادات خارجی اش صحبت کنیم. اولویت ما این بود که باتوجه به حضور استقلال در آسیا بتوانیم کمکی به استقلال کنیم، با حفظ منافع خودمان. بر این اساس اولویت اولمان را استقلال کردیم و حالا بستگی به آن ها دارد.

همین جا برای آقای شفر، شاگردانش و هواداران خونگرم استقلال که بسیار خونگرم و فرهیخته هستند آرزوی توفیق و پیروزی دارم.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.