قدس انلاین : رئیس اتحادیه هتل‌داران مشهد گفت: به طور میانگین تا روز ولادت امام هشتم، ۷۵ درصد از هتل‌های مشهد پر می‌شود.

تکمیل ظرفیت ۷۵ درصدی هتل‌های مشهد تا روز ولادت امام هشتم
 
محمد قانعی  پیرامون وضعیت هتل‌های مشهد در ایام ولادت امام هشتم اظهار کرد: طبق آماری که تا شب گذشته داشتیم، چیزی حدود ۷۰ درصد هتل‌ها در شهر مشهد پر شده است و فکر می‌کنم ظرف امروز و فردا این رقم در هتل‌های اطراف حرم به حدود ۸۰ درصد برسد که البته در هتل‌های دورتر ممکن است این آمار کمتر باشد. به طور کلی، میانگین ۷۵ درصد را شاهد خواهیم بود.
وی در پاسخ به سوالی پیرامون جذب زائرین به سمت هتل‌ها افزود: سعی در ارائه ارزان‌ترین قیمت‌ها به زائرین هستیم و به نظر من این خود جذابیت بالایی است.
قانعی اضافه کرد: برای میهمانان خارجی، به خصوص کشورهای عربی تمام قیمت‌ها نسبت به سال گذشته یک‌سوم شده و افزایش نرخ هم نداشتیم که البته با کمال تاسف دلال‌ها نیز در سطح شهر فعالیت و معضل ایجاد کرده‌اند. ولی در نهایت قیمت‌ها در سطح شهر مشهد به آن اندازه خوب هست که جذابیت لازم را برای زائرین داشته باشد.
رئیس اتحادیه هتل‌داران مشهد گفت: ما از طریق سامانه‌های مجازی و آنلاین نیز خدمات رزرو را انجام می‌دهیم؛ ضمن این که به نظر من باید ظرفیت‌های مشهد از طریق رسانه ملی  مطرح و معرفی شود.
وی بیان کرد: خوشبختانه از این جهت که مشهد ظریفیت فوق‌العاده‌ای در بخش اقامتگاه‌ رسمی دارد، پیشنهاد بنده این است که اطلاع‌رسانی خوبی صورت گیرد تا زائرین محترم از فضاهای اقامتی که دارای پروانه رسمی هستند و نه غیر رسمی استفاده کنند.
قانعی عنوان کرد: کسی نسبت به تبعات و مشکلاتی که در فضاهای اقامتی رسمی برای زائرین رخ می‌دهد، پاسخگو نیست و حتی بیمه‌ها نیز در صورت اتفاق در این محیط‌ها پاسخگو نخواهند بود. اما در یک فضای اقامتی رسمی، قطعا نهادها و سازمان‌های مربوطه پاسخگو خواهند بود، نرخ‌ها کنترل و مسائل بهداشت و استانداردها نیز رعایت می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.