قدس انلاین : کارگردان تئاتر «آخرین پر» می‌گوید: متاسفانه ما سالنی مثل سالن اصلی شهر مشهد کم داریم و هرموقع هم که برای اجرا درخواست دادیم، گفتند رزرو است و ۸ ماه دیگر خالی می‌شود.

گلایه تئاتری‌ها از کمبود سالن تئاتر در مشهد
هادی عمادی  اظهار داشت: نمایش «آخرین پر» در رابطه با مرزبانی است که در آخرین لحظات زندگی‌اش است و گذشته‌اش را به‌خاطر می‌آورد. نمایشنامه «آخرین پر» به نویسندگی حمید قلعه‌ای است و گریزی به چالش رستم و سهراب در شاهنامه دارد.

وی در ارتباط با انتخاب بازیگران نمایش گفت: همه بازیگران این نمایش مشهدی هستند و در آن محمد تقی‌نژاد نقش رستم و محمد شکوری نقش سهراب را بازی می‌کنند. خسرو تایبی فرد، زهرا فرزانه، و سینا سازگار از دیگر بازیگران این نمایش هستند که ایفای نقش می‌کنند.

کارگردان نمایش «آخرین پر» بیان کرد: مدت‌ها بود جای خالی نمایشی با موضوع شاهنامه را حس می‌کردم و همین سبب شد این نمایشنامه را کارگردانی کنم.

وی با اشاره معضل تبلیغات شهرداری برای نمایش‌ها تئاتر در مشهد بیان کرد: متاسفانه سیستم تبلیغات شهرداری تغییر کرده و بسیار سخت شده است و ما فقط در فضای مجازی تبلیغات داشتیم.

عمادی خاطرنشان کرد: این نخستین نمایشی است که بعد از 6 ماه تعطیلی سالن نمایش اشراق واقع در حوزه هنری به‌روی صحنه می‌رود و امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد.

کارگردان تئاتر «آخرین پر» اضافه کرد: متاسفانه ما سالنی مثل سالن اصلی شهر مشهد کم داریم و هرموقع هم که برای اجرا درخواست دادیم، گفتند رزرو است و 8 ماه دیگر خالی می‌شود!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.