مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد از واگذاری یک روزه عرصه واحدهای مسکن مهر این شهر با تخفیف ۳۰ درصدی خبر داد و گفت: نسبت به پروژهای مسکن مهر و موقعیت قرار گرفتن آن متقاضیان برای خرید عرصه ۶ تا ۱۲ میلیون تومان به صورت نقدی یا اقساط بلند مدت می‌پردازند.

واگذاری یک روزه عرصه مسکن مهر با تخفیف ۳۰ درصدی در هشتگرد+جزئیات

به گزارش قدس آنلاین،مهدی هدایت با اشاره به آغاز واگذاری عرصه پروژه‌های مسکن مهر از هفته گذشته، اظهار کرد: در ارتباط با ایجاد ارزش‌افزوده در پروژه‌های مسکن مهر، پایان دادن به مالکیت دوگانه در واحدهای این طرح و در راستای حمایت از متقاضیان با مصوبات ویژه مجموعه وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید ایران، برای واگذاری عرصه عموم پروژه‌هایی که مردم در آن ساکن هستند، اقدامات مربوطه انجام شده است.

وی با بیان این‌که قیمت کارشناسی زمن واحدهای مسکن مهر مشخص شده است، افزود:‌ با قیمت‌های بسیار مناسب که ۱۰۰ درصد به نفع متقاضیان است، واگذاری عرصه واحدهای مسکن مهر هفته گذشته آغاز شد.

وی تاکید کرد:‌ هفته گذشته طی مراسمی اولین قراردادهای واگذاری عرصه انفرادی زمین به سه متقاضی انجام شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر هشتگرد با بیان این‌که متقاضیان بایستی از این فرصت استفاده کنند، گفت:  مجموعه‌ای در مسکن مهر بسیج کرده‌ایم که کار آنها فقط ملکی کردن واحدهای این طرح است. هر متقاضی که بخواهد می‌تواند به صورت انفرادی به سوله مسکن مهر مراجعه کرده و قیمت حق‌العرصه که بسیار نرخ پایینی و در واقع حمایتی است را پرداخت کند.

هدایت با تاکید بر این‌که ظرف یک روز واگذاری عرصه به متقاضیان به قرارداد می‌رسد، اظهار کرد: پس از تحویل قرارداد واگذاری عرصه از سوی متقاضیان، با یک سری کارگزاری‌ها قرارداد امضا کرده‌ایم که اینها کار صورت‌های مجلس تفکیکی و به تک برگی رساندن سند را پیگیری می‌کنند.

وی از واگذاری سند تک برگی عرصه و اعیان واحدهای مسکن مهر طی چند ماه خبر داد و با اشاره به قیمت واگذاری عرصه گفت: نسبت به پروژه و موقعیت قرار گرفتن آن متقاضیان خرید عرصه ۶ تا ۱۲ میلیون تومان است.

مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد با تاکید بر این که تمام منابع مالی واگذاری عرصه از سوی شرکت عمران هشتگرد برای تامین خدمات روبنایی هزینه خواهد شد، افزود: متقاضیانی که بخواهند قیمت عرصه را به‌صورت نقدی پرداخت کنند مشمول ۳۰ درصد تخفیف می‌شوند، ضمن این‌که پرداخت قیمت عرصه به صورت اقساط بلند مدت نیز انجام می شود که دیگر ۳۰ تخفیف شامل آنها نمی‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.