۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
کد خبر: 613740

پوسترهایی که به تازگی از Galaxy Note ۹ فاش شده‌اند، ویژگی‌های جزئی این گوشی را در آستانه معرفی رسمی آن توضیح می‌دهند.

مشخصات جزئی منتشر شده از Galaxy Note ۹ + تصاویر

به گزارش قدس آنلاین،در آستانه معرفی رسمی Galaxy Note ۹ در شهر نیویورک که قرار است روز پنجشنبه، ۱۸ مرداد اتفاق بیفتد، زمان انتشار شایعات درباره این گوشی به پایان رسیده است و دیگر رسانه‌ها به دنبال اطلاعاتی می‌گردند که به صورت رسمی از شرکت سامسونگ فاش کنند و یا خود سامسونگ به صورت رسمی از اطلاعات جزئی این گوشی رونمایی می‌کند. در جدیدترین پوسترهایی که ازگوشی جدید سامسونگ فاش شده، می‌توان اطلاعاتی جزئی از آن به دست آورد.

S Pen جدید سامسونگ به ابزار بلوتوث مجهز شده است و در نتیجه این قلم هوشمند می‌تواند به عنوان شاتر دوربین عمل کند، اسلایدها را برای کنفرانس‌هایتان که روی گوشی خود طراحی کرده‌اید، عوض کند و یا متناسب با نوع اپلیکیشنی که استفاده می‌کنید، عمل کند. علاوه بر همه این ویژگی‌ها، قلم هوشمند جدید سامسونگ قادر است ۴هزار و ۹۶ مرحله فشار را که به آن وارد می‌شود، تشخیص دهد.

دوربین اصلی این دستگاه از دیافراگم دوگانه‌ای استفاده می‌کند که در Galaxy S۹ وجود داشت اما به نظر می‌رسد سامسونگ چندین قابلیت هوش مصنوعی را به این دوربین اضافه کرده باشد. این دوربین می‌تواند، تنظیمات تصویر را به صورت خودکار و با توجه به محیط اطراف تنظیم کند و زمانی که نور زیادی به دوربین بخورد و یکی از مخاطبان داخل کادر پلک بزند، به شما هشدار می‌دهد.

Galaxy Note ۹ دارای مدی به نام DeX است که هنگام استفاده از آن باید گوشی را با استفاده از کابل HDMI به رایانه شخصی خود متصل کنید. گفته می‌شود این دستگاه از قابلیت دو نمایشگره Galaxy Tab S۴ ۱۰.۵ استفاده خواهد کرد که به شما اجازه خواهد داد تا از یک نمایشگر خارجی مانند مانیتور و نمایشگر خود دستگاه استفاده کنید.

در نهایت، دیگر گزارشی که اطلاعاتی از این گوشی فاش می‌کند درباره قیمت آن در انگلستان خبر می‌دهد. Galaxy Note ۹ در بازار انگلستان با ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، ۹۰۰ پوند قیمت خواهد داشت، در حالی که مدل ۵۱۲ گیگابایتی آن یک‌هزار و ۱۰۰ پوند فروخته خواهد شد. این قیمت‌ها در اتحادیه اروپا، به ترتیب یک‌هزار و ۵۰ و یک‌هزار و ۲۵۰ یورو خواهند بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.