رئیس سازمان جهادکشاورزی استان البرز گفت: در راستای تنظیم بازار و تعدیل قیمت گوشت مرغ توزیع این محصول پروتئینی در فروشگاه ها و بازار روزهای سطح استان آغاز شده است.

توزیع مرغ منجمد داخلی با قیمت مصوب در البرز آغاز شد

سید مجید موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار قدسآنلاین اظهار کرد: در این طرح با همکاری شرکت پشتیبانی اموردام استان توزیع گوشت منجمد مرغ داخلی انجام میشود.

وی قیمت فروش گوشت مرغ منجمد داخلی را جهت مصرف کنندگان هرکیلوگرم ۶۷۵۰۰ریال عنوان نمود و افزود : هموطنان عزیز که در مورد ارائه خدمات در طرح مذکور شکایتی دارند میتوانند با سامانه ۱۲۴ تماس و شکایات خود را مطرح کنند.

موسوی تصرح کرد: همچنین جهت تعدیل قیمت گوشت گرم گوسفندی به صورت روزانه گوشت گرم گوسفندی وارداتی در سطح بازارهای سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردههای کشاورزی شهرداری کرج توزیع میشود و شهروندان عزیز میتوانند با مراجعه به بازارهای مذکور گوشت گرم گوسفندی به قیمت هرکیلوگرم مخلوط ۳۳۰ هزارریال را خرید کنند.

این مسئول در پایان گفت: شرکت پشتیبانی اموردام کشور در طول سال، جهت تنظیم بازار و تعدیل قیمت گوشت مرغ اقدام به خرید و ذخیره سازی گوشت مرغ داخلی مازاد بر نیاز بازار نموده و در زمانهای مناسب و کمبود گوشت مرغ در بازار کشور جهت تنظیم قیمت این ماده پروتئینی اقدام به توزیع میکند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.