وزارت دفاع آمریکا با اختصاص بودجه ۱۲ میلیون پوندی، پروژه آزمایش‌های مخفی برای تشکیل ارتش سربازان بیولوژیکی را آغاز می‌کند.

تشکیل ارتش سربازان بیولوژیکی در آمریکا/ پرورش نسل جدیدی از نظامیان با خوی وحشی‌گری بالا

به گزارش قدس آنلاین، ارتش آمریکا اعلام کرد با اختصاص 12 میلیون پوند، پروژه آزمایش‌های مخفی برای تشکیل ارتش سربازان بیولوژیکی آمریکا را آغاز خواهد کرد.

این پروژه 12 میلیون پوندی که انقلابی در عرصه تحقیقات نظامی است، با هدف انجام آزمایش‌های پیشرفته برای ایجاد نسل جدیدی از نیروهای فوق‌بشری راه‌اندازی می شود؛ ارتشی از نسل سربازان وحشی با حواس پنجگانه تقویت شده که آنها را از سربازان معمولی مجزا می کند و از توانایی بالایی در برابر بی خوابی برخوردارند.

بر اساس اسناد وزرات دفاع آمریکا (پنتاگون)، آزمایش های بیولوژیکی و زیستی جدید شرایط فیزیولوژیکی سربازان ارتش را در حد باورنکردنی ارتقا می دهد. این ارتقا شامل افزایش استقامت، بالا بردن قدرت و تحمل در برابر شرایط محیطی مانند گرما، سرما و اقلیم های مختلف آب و هوایی، تقویت حواس پنجگانه و بهبود عملکرد کلی بدن است. از دیگر اهداف این آزمایش ها، خلق سربازانی است که تحمل بالایی در برابر کمبود خواب دارند و قادر هستند روزها بدون خوابیدن در عملیات فرسایشی شرکت کنند.

گفته می شود در این پروژه به جای نمونه های واقعی انسانی از گزینه های شبیه سازی شده استفاده خواهد شد.

سال گذشته، آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی، طرح های خود را در زمینه تشکیل نیروهای نخبه نظامی ارائه کردند. یکی از این پروژه ها، نرم افزاری بود که با آپلود شدن در مغز موجب افزایش سطح حواس پنجگانه می شد. این نرم افزار در اصل برای درمان عوارضی همچون نابینایی، فلج و اختلالات گفتاری طراحی شده بود.

علاوه بر اختصاص 12 میلیون پوند به پروژه تشکیل ارتش سربازان بیولوژیکی، این آژانس آمریکایی مبلغ 50 میلیون پوند نیز برای تحقق در زمینه شبکه های عصبی مغز و تاثیرگذاری بر پردازش ذهنی حواس اختصاص یافته است.

ارتش آمریکا سابقه‌ای طولانی مدت در آزمایش های مرموز نظامی  دارد. پیشتر اسنادی مربوط به سال 1977 افشا شد که نشان می داد ارتش آمریکا در تحقیقات خود از ماده روانگردان ال اس دی روی سربازان واقعی استفاده کرده است تا از این طریق واکنش آنها را حین عملیات یا بازجویی بررسی کنند. ارتش آمریکا بین سال های 1948 تا 1975 با استفاده از ماده روانگردان ال اس دی، چندین آزمایش مخفی انجام داد تا قابلیت های این ماده را در قالب یک سلاح جنگی مورد بررسی قرار دهد. ارتش آمریکا امیدوار بود از طریق این برنامه تحقیقاتی، اثر مواد شیمیایی را بر روان سربازان بیازماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.