۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
کد خبر: 616774

مدیر برنامه‌های یولیان دراکسلر، ملی‌پوش آلمانی باشگاه پاری سن ژرمن، شایعات مطرح شده پیرامون نقل و انتقال او را شدیداً تکذیب کرد و مدعی شد دراکسلر از پاریس تکان نخواهد خورد.

دراکسلر از پاریس تکان نخواهد خورد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، اخبار مربوط به احتمال به توافق رسیدن بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن برای معاوضه‌ی جروم بواتنگ با یولیان دراکسلر دیروز در رسانه‌های مختلف آلمانی انعکاس یافت. کسی نیست که نداند توماس توخل، سرمربی آلمانی جدید پی اس جی، به شدت خواهان جذب جروم بواتنگ است ولی مسئولین این تیم پاریسی به دلیل مسائل مالی و مشکلاتی که از این نظر با یوفا پیدا کرده‌اند تا کنون موفق به جذب بواتنگ نشده‌اند. به همین خاطر بود که دیروز خبر مربوط به تعویض بواتنگ و دراکسلر، از دید کارشناسان منطقی به نظر می‌رسید.


ولی حالا مدیربرنامه‌های یولیان دراکسلر، ملی‌پوش آلمانی پاری سن ژرمن، هر گونه نقل و انتقال او به باشگاهی به غیر از پی اس جی را به شدت تکذیب کرده است. خبرنگار اشپورت۱ در مصاحبه با راجر ویتمن، مدیر برنامه‌های دراکسلر از او پرسید که آیا تعویض این دو بازیکن ممکن است؟ ولی آقای ویتمن با قاطعیت جواب داد:" شک نکنید که یولیان در پاریس می‌ماند".


 ولی تا زمان به پایان رسیدن مهلت نقل و انتقالات در روز جمعه، می‌توان منتظر فعل و انفعالاتی بزرگ بود. واقعیت این است که دراکسلر با توجه به سن و سالی که دارد (۲۴ سال) و اینکه در ترکیب پاری سن ژرمن، کمتر به عنوان بازیکن فیکس به کار گرفته می‌شود، اصرار او برای ماندن در این باشگاه فرانسوی کمی عجیب به نظر می‌رسد. دراکسلر که به دوران اوج فوتبال خود نزدیک شده قاعدتاً باید به دنبال تیمی باشد که هر چه بیشتر به او فرصت بازی کردن بدهد و او را به ستاره‌ی تیم تبدیل کند، حتی اگر به عقیده‌ی او تیمی کوچکتر و کم‌اهمیت‌تر باشد. البته واقعیت این است که تضمینی وجود ندارد که دراکسلر در بایرن بیشتر بازی کند و حتی ممکن است زمان کمتری برای حضور در زمین بدست آورد. به همین خاطر دیگر تیم‌هایی که شایعه‌ی پیوستن او به آنها مطرح شده یعنی سویا، شالکه و ای سی میلان، می‌توانند از نظر فرصت بیشتر بازی کردن در زمین، برای او گزینه‌های مناسب‌تری باشند.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.