در چهارمین روز از جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در مشهد ۲ فیلم از سینمای ایران و بلژیک در مجموعه پردیس سینمایی گلشن به نمایش گذاشته می‌شود.

برنامه چهارمین روز جشنواره بین‌المللی فیلم‌کودکان و نوجوانان در مشهد اعلام شد

به گزارش قدس انلاین، در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در مشهد مجموعه‌ای از فیلم‌های بخش مسابقه بین‌الملل در مجموعه سینمایی گلشن مشهد  به نمایش گذاشته می‌شود.

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان روز سه‌شنبه ۱۳ شهریورماه از ساعت ۱۸ در مجموعه سینمایی گلشن چهارمین روز خود را به صورت رسمی آغاز می‌کند.

در چهارمین روز اکران سالن سینمایی خیام در پردیس سینمایی گلشن از سانس ۱۸ فیلم "آهوی پیشونی سفید ۲" ساخته سید جواد هاشمی را اکران خواهد کرد.

در خلاصه‌ داستان فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید۲» آمده است: «اختاپوس» از درون یک غار، امورات قلعه را فرمانروایی می‌کند. او برای به دام انداختن آهوها و نوشیدن عصاره تن آن‌ها «بل بله» را به خدمت گرفته اما آهوها با نقشه‌ «پیشونی‌ سفید» از قلعه فرار می‌کنند. از سوی دیگر مادر «آهوی پیشونی‌ سفید» برگشته تا آهو را از «سالار» یعنی پدر خوانده‌اش پس بگیرد و «پیشونی‌سفید» به دلیل رنجش از سالار، می‌خواهد به پیش مادرش بازگردد اما...

در فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید ۲» بازیگرانی از جمله ترلان پروانه، ارسلان قاسمی، امیررضا احمدی، محمدرضا شریفی‌نیا، پژمان بازغی، لیلا اوتادی، امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبداللهی، حسام نواب صفوی، ساغر عزیزی، امیر سهیلی، سیدجواد هاشمی، ابراهیم شفیعی، داریوش پیرو، یوسف طاهریان، رکسانا وطن‌خواه، فرزانه زهره‌وند و ساناز نادری ایفای نقش می‌کنند.

همچنین از سانس ۲۰ فیلم «قهرمان کوچک» به کارگردانی «نیکلاس بری» در سالن خیام پردیس سینمایی گلشن اکران خواهد شد. این فیلم روایتگر بخشی از زندگی پسر نوجوانی است. در خلاصه داستان فیلم آمده است: او قبل از آن که از دبیرستان دانش آموخته شود، برای رفتن به یک سفر با دوستش برنامه‌ریزی می‌کند. این فیلم محصول دو کشور فرانسه و بلژیک است.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.