انتخابات ریاست هیات فوتبال خراسان رضوی درحالی روز گذشته همه نامزدهای خود را شناخت که به نظر می رسد پس از اظهارنظر معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی این انتخابات رنگ و بوی متفاوتی خواهد داشت.

هیات فوتبال خراسان رضوی در تیررس سیاسیون/از نامزدهای شهرداری تا اظهارنظر استانداری
به گزارش قدس آنلاین ، شب گذشته که آخرین مهلت ثبت نام کاندیداهای ریاست هیات فوتبال خراسان رضوی بود ۲۸ نفر برای تصدی این پست و شرکت در انتخابات نام‌نویسی کردند،؛ نامزدهایی از داوران، مدیران و دست‌اندرکاران ورزش و همچنین شهرداری و شورای شهر مشهد در میان کاندیداها به‌چشم می‌خورد. 

عزم شهرداری برای جذب سرمایه‌های ورزشی

این دوره از انتخابات ریاست هیات فوتبال خراسان رضوی با حضور سه نامزد از مجموعه مدیران شهری برگزار می شود. حسن نوری مدیر تربیت بدنی شهرداری مشهد، احسان اصولی و شهناز رمارم اعضای شورای شهر در کنار ۲۵ نامزد دیگر برای تصاحب کرسی ریاست هیات رقابت می‌کنند.

حضور اعضای شورای شهر در انتخابات هیات فوتبال واکنش‌های مختلفی را به همراه داشته به‌طوری که انتقادات برخی ورزشی‌ها از اهداف این حضور، بخشی از این واکنش‌ها بوده است. نسبت بین پارلمان شهری و فوتبال، اهداف احتمالی تصاحب هیات فوتبال و سوءاستفاده از موقعیت شهرداری و شورای شهر مهم‌ترین محورهای انتقادات نسبت به حضور سه نامزد شهرداری و شورای شهر در این رقابت است.

پیش از این نیز یک منبع آگاه در گفت وگو با خبرنگار فارس از رایزنی شهرداری با ورزش و جوانان استان برای تغییر در هیات فوتبال و حضور نامزدهای مدنظر آنان در انتخابات خبر داده بود. خبری که نشان از عزم مدیریت شهری برای جذب سرمایه های اجتماعی فوتبال دارد.

انتقاد معاون سیاسی امنیتی استاندار از نگاه‌های سیاسی در انتخابات فوتبالی‌ها

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی در پیامی در شبکه‌های اجتماعی با اشاره به انتخابات ریاست هیات فوتبال تاکید کرد: «رئیس هیات فوتبال باید فقط به فوتبال فکر کند».

رحیم نوروزیان البته با این جمله درصدد انتقاد از مهدی برادران رئیس کنونی هیات فوتبال استان بود و وی را به دلیل «نیم نگاه برای حضور در عرصه سیاسی» مورد نقد قرار داد ولی این اشاره برای بسیاری دیگر از نامزدها می‌تواند یک نقد جدی محسوب شود؛ نامزدهایی که نه تنها نیم‌نگاه که در قالب یک لیست سیاسی در انتخابات حضور یافته، در پارلمان شهری مشغول به کار هستند و در جلسات یک حزب سیاسی حضور پیدا می‌کنند!

نوروزیان در این پیام خود اشاره می‌کند که این نحوه ورود سیاسی به هیات فوتبال «کار چندانی از پیش نخواهد برد» توصیه‌ای که باید آویزه گوش افرادی باشد که برای اهداف خود به طرفداری هواداران روی سکوها برای آینده نیم نگاهی دارند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.