البرز- سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج از اقدامات این سازمان برای تسهیل در حمل و نقل عمومی شهر در آستانه مهرماه خبر داد.

استقبال از سال تحصیلی جدید با ارتقا بهره‌وری در خدمات حمل و نقل عمومی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مجید استاد کاظمی سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید و افزایش تعداد سفرهای درون شهری و تغییر در ساعات پیک آمد و شد در معابر کرج، اقداماتی با هدف ارتقا بهره وری حمل ونقل عمومی شهر و به منظور رفاه حال شهروندان در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

وی با اشاره با بازگشایی مدارس گفت: ساماندهی و نظارت برعملکرد سرویس مدارس، از مهمترین موضوعات این سازمان در طرح استقبال از مهر است.

استادکاظمی افزود: تکمیل مدارک افراد شاغل در سرویس مدارس، چاپ و الصاق برچسب های سال تحصیلی جدید و صدور مجوز فعالیت از اقدامات سازمان در حوزه سرویس مدارس است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر اضافه کرد: اتوبوس های درون شهری برای ارایه خدمات مناسب در نیمه دوم سال آماده شده و تعمیرات فنی لازم و شستشو و صفرشویی آن ها در حال انجام است.

استادکاظمی تاکید کرد: با شروع سال تحصیلی جدید، تعداد مسافران برخی خطوط اتوبوسرانی شهر افزایش چشمگیری دارد، بر این اساس ارایه سرویس های ویژه و اعزام اتوبوس های کمکی به این خطوط در ساعات اوج حضور مسافران انجام خواهد گرفت.

این مسئول در ادامه با اشاره به تقویت نظارت بر فعالیت تاکسی های درون شهری گفت: حضور نیروهای نظارتی در سطح شهر پررنگ تر می شود و بازرسان نامحسوس این سازمان گزارشات خود از نحوه خدمت رسانی تاکسی ها به شهروندان را به طور مرتب به معاونت نظارت سازمان ارائه می کنند.

وی با تاکید بر حفظ شان شهروندان افزود: تخلفات برخی تاکسیرانان در برخورد نامناسب با شهروندان قابل چشم پوشی نبوده و این موضوع در کمیته انضباطی سازمان با جدیت پیگیری می شود.

استادکاظمی در پایان با اشاره به فعالیت ۲۲ پایانه مسافربری شهر کرج گفت: نیروهای گشت سازمان در پایانه های شهرحضور دارند و شهروندان می توانند مشکلات احتمالی خود را با آن ها در میان بگذارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.