با اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان امسال برای ۸۴ هزار و ۴۴۹ نوآموز در خراسان رضوی، شناسنامه سلامت الکترونیکی صادر شد.

صدور شناسنامه سلامت الکترونیک ۸۴ هزار و ۴۴۹ نوآموز در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مدیرآموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت:با اجرای این طرح از نیمه صدور شناسنامه سلامت الکترونیک ۸۴ هزار و ۴۴۹ نوآموز در خراسان رضوی دوم خرداد ماه امسال تاکنون ۱۰۲ هزار و۷۰۹ نفر نوآموز در خراسان رضوی زیرپوشش آن قرار گرفتند.

مهین توکلی افزود: از این تعداد ۱۸ هزار و ۲۶۰ نوآموز دارای یک یا چند مشکل تشخیص داده شدند و برای تعیین دقیق تر به مرحله تخصصی معرفی شدند.

وی گفت: پیش بینی می شود برای سال تحصیلی جدید حدود ۱۲۰ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان زیر پوشش طرح سنجش سلامت در خراسان رضوی قرار گیرند.

توکلی افزود:  اجرای این طرح تا اول مهر ماه ادامه دارد و والدین باید پیش از ثبت نام فرزندان خود با مراجعه به پایگاههای سنجش سلامت، شناسنامه سنجش سلامت دریافت کنند.

اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان آماده ورود به دبستان در ۶۴ پایگاه اولیه و تخصصی در خراسان رضوی از نیمه خرداد ماه آغاز شده است. خراسان رضوی یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانش آموز دارد که حدود ۱۷ هزار نفر آنان در مدارس استثنایی تحصیل می کنند.

منبع: صدا و سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.