عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: با راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق مقامات و مدیران، شاهد اجرای عدالت و همسان‌سازی حقوق و مزایا خواهیم بود.

دولت اقدامی در جهت ثبت و شفاف‌سازی حقوق و دستمزد مدیران، وزرا و معاونان وزرا نکرده است

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، سید محمدجواد ابطحی با اشاره به اعلام خبری مبنی بر اینکه سامانه ثبت حقوق مدیران تا دو ماه آینده افتتاح می‌شود، اظهار داشت: در قانون برنامه ششم توسعه مقرر شده است که دولت تا پایان سال اول اجرای این قانون، نسبت به راه‌اندازی سامانه‌ای جهت ثبت و شفاف‌سازی حقوق و دستمزد مدیران، وزرا و معاونان وزرا اقدام کند، اما تاکنون این کار صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه دولت متاسفانه تاکنون در اجرای این قانون کوتاهی کرده است و ما بارها طی تذکراتی خواستار پاسخگویی رئیس‌جمهور نسبت به علل اجرایی نشدن این مصوبه مجلس شده‌ایم، ادامه داد: امیدواریم این خبر صحت داشته باشد و دولت با افتتاح این سامانه، گامی اساسی در جهت شفافیت بردارد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تاکید بر اینکه در این سامانه باید هر گونه دریافتی مسئولان درج شود و برای مردم قابل رویت باشد، تصریح کرد: با درج حقوق مدیران و مقامات در سامانه مذکور، روند اجرای عدالت برای همسان‌سازی حقوق و مزایا تسریع پیدا می‌کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.