رئیس انجمن هیئت‌های مذهبی خراسان رضوی گفت: توزیع اقلام دولتی در میان هیئت‌های مذهبی همزمان با محرم و صفر کذب است

توزیع اقلام دولتی در میان هیئت‌های مذهبی خراسان رضوی کذب است

به گزارش قدس آنلاین، سیدمهدی طباطبایی اظهار داشت: در بخشنامه‌ای از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت اطلاعیه‌ای با عنوان توزیع ارزاقی مانند برنج، شکر، گوشت و نظایر این مواد غذایی به تمامی استان‌های کشور ویژه هیئت‌های مذهبی دریافت شده، قرار بر ارائه این اقلام با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی به هیئات مذهبی بوده اما این امر صورت نپذیرفت.

رئیس انجمن هیئت‌های مذهبی خراسان رضوی گفت: با وجود عدم تحقق این امر، زیرنویس آن در تلویزیون مشاهده شده است، با پیشامد این اتفاق، انجمن هیئت‌های مذهبی درصدد برقراری ارتباط با وزیر صنعت، معدن و تجارت برافتاد اما این نهاد کشوری پاسخی نداده است.

طباطبایی خاطرنشان کرد: انجمن هیئت‌های مذهبی در انتظار شنیدن پاسخی منطقی از سوی متولیان استان بود اما این امر نیز محقق نشد و هیچ ارگانی این موضوع را پیگیری نکرد.

وی تصریح کرد: هیچ کمکی به انجمن هیئت‌های مذهبی نشده و دولت باید پاسخگو باشد، این انجمن از هیچ ارگانی طلبکار نبوده و تقاضای کمک ندارد، این امر در هیچ استانی اتفاق نیفتاده و خراسان‌رضوی به نمایندگی سایر استان‌ها این امر را به گوش مسئولان می‌رساند، امید است به این مورد رسیدگی شود.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.