خراسان شمالی- جلسه ستاد احسان و نیکوکاری با محوریت برپایی مرحله دوم جشن عاطفه‌ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند برگزار شد.

جشن عاطفه‌ها در ۶۰۰ مدرسه خراسان شمالی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، محمود بادله، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان شمالی با اعلام اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در ۱۱ مهرماه با حضور دانش آموزان و اولیای آن‌ها در سطح آموزشگاه‌های این استان برگزار می‌شود، گفت: هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها ترویج فرهنگ انفاق، صدقه، احسان و نهادینه کردن این مهم بین نونهالان و نوجوانان است.

بادله با یادآوری اینکه امسال این جشن در ۶۰۰ مدرسه استان خراسان شمالی برگزار می‌شود، افزود: ۸۵ هزار پاکت جشن عاطفه‌ها برای مشارکت دادن دانش آموزان در این جشن ملی چاپ‌شده که در روزهای ابتدای مهرماه بین دانش آموزان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته درمجموع یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد، بیان کرد: ۱۵۶ میلیون تومان از این رقم توسط دانش آموزان مدارس این استان به محرومان هدیه داده شد.

بادله یادآور شد: مردم نیکوکار این استان در مرحله ابتدایی جشن عاطفه‌های امسال نیز یک میلیارد و ۲۲۷ میلیون تومان به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد این استان کمک کردند که امیدواریم امسال با برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها این رقم به دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یابد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.