یکی از طراحان قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت: این قانون برای تمامی دستگاه ها و نهادهای دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی است از این رو شهردار وکارکنان شهرداری نیز مشمول این قانون می شوند.

 شهرداران مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان هستند/عده‌ای سعی دارند با حاشیه‌سازی از قانون فرار کنند

احسان قاضی زاده هاشمی در گفتگو با قدس آنلاین در رابطه با قانون منع به کارگیری بازنشستگان و چگونگی اجرایی شدن آن گفت:این قانون واضح بوده و هیچ آیین نامه ای پیوست این قانون نخواهد شد و اینکه عده ای سعی دارند با حاشیه سازی و یا تفسیر های به رای از این قانون فرار کنند راه به جایی نخواهند برد.

به گفته هاشمی این قانون برای تمامی دستگاه ها و نهادهای دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی است از این رو شهردار وکارکنان شهرداری  نیز مشمول این قانون می شوند.

نماینده مردم سرخس و فریمان در مجلس دهم اظهار داشت:  همچنین سازمان هایی نظیر بانک مرکزی، هلال احمر، بورس، آستان ها، بنیادها و مراکز دیگر نیز  مشمول نظارت سازمان بازرسی در اجرای این قانون می باشند.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: تمام دستگاه هایی که نیروی بازنشسته یا در معرض بازنشستگی دارند باید آنها را معرفی کنند زیرا تعویق یا تمدید بازنشستگی در این قانون وجود ندارد و همه کسانی که به بازنشستگی رسیده اند شامل این قانون می شوند و باید هرچه سریعتر از سمت های خود کناره گیری کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.