سرپرست دادسرای انقلاب مشهد از توزیع رب گوجه فرنگی با قیمت ۹۷۰۰ تومان در برخی فروشگاه‌های مشهد خبر داد.

عرضه رب گوجه فرنگی با قیمت واحد ۹۷۰۰ تومانی در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، سرپرست دادسرای انقلاب مشهد اظهار کرد: در پی افزایش قیمت کالاها و محصولات ضروری و مصرفی شهروندان گشت‌های مشترکی با محوریت مبارزه با احتکار از سوی دادسرای انقلاب مشهد و همکاری اداره بازرسی سازمان صنعت و معدن و اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهای در سطح شهر مشهد به اجرا درآمد.

 وی ادامه داد: درپی گرانی قیمت رب گوجه فرنگی روز گذشته مرحله دیگری از این عملیات‌های منسجم با حضور ماموران سازمان صنعت و معدن و پلیس آگاهی در قالب بازرسی از ۴۰ واحد تولیدی رب گوجه فرنگی انجام دادیم.

سرپرست دادسرای انقلاب مشهد خاطر نشان کرد: با توجه به گزارشات مردمی که تا چند روز پیش این محصول مصرفی بین ۱۱ تا ۱۸ هزار تومان در بازار عرضه می‌شد طبق توافق و تعهد این واحدهای تولیدی مقرر گردید از امروز این محصول طی قیمتی واحد و به ملبغ هر قوطی ۹۷۰۰ تومان به فروش رسد.

وی افزود: شهروندان می‌توانند از امروز این محصول را با قیمت مصوب از فروشگاه‌های زنجیره‌ای همچون رفاه، اتکا و بازارهای روز شهرداری خریداری کنند.

سرپرست دادسرای انقلاب مشهد تاکید کرد: چنانچه افرادی از عرضه این محصول خارج از قیمت مصوب اقدام کنند، طبق گزارش واصله از سوی شهروندان با متخلفان برخورد جدی صورت خواهد گرفت و واحد صنفی این افراد نیز پلمب خواهد شد

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.