در مراسم گرامیداست سالروز شهادت آیت الله هاشمی نژاد (ره)، کلینیک تخصصی به نام این شهید در ۸ مهر در مشهد افتتاح می‌شود.

افتتاح کلینیک تخصصی شهید هاشمی نژاد در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: همزمان با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله هاشمی نژاد در ۷ مهر از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در مسجد گوهرشاد مراسمی به همین منظور برگزار می‌شود.

سید محمد سلطانی افزود: گل ارایی و درج اطلاعیه مراسم بر سر مزار شهید بزرگوار در روزهای ۶ و ۷ مهرماه در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین در ششم مهر دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان برمزار ان شهید می‌روند و در ۷ مهر نیز در فرودگاه شهید هاشمی نژاد به نصب بنر و برپایی نمایشگاه و برگزاری گرامیداشت می‌پردازند.

سلطانی بیان کرد: در تاریخ ۸ مهرماه ساعت ۱۰ صبح کلینیک تخصصی بیمارستان شهید هاشمی نژاد (ره) با حضور مسئولین استانی به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت:معاونت شهرداری و اجتماعی شهرداری مشهد نسبت به فضا سازی خیابان‌هایی که به نام شهید هاشمی نژاد (ره) اقدام می‌کند و همچنین صدا و سیما و مطبوعات استانی به تبیین زندگی شهید والا مقام و مصاحبه با بازماندگان می‌پردازند. همچنین مبلغان همزمان با ماه محرم و به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله هاشمی نژاد به تنویر زندگانی، افکار و نحوه شهادت آن شهید می‌پردازند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

/انتهای خبر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.