حجت الاسلام غلامی گفت: متاسفانه شورا و شهرداری علی رغم انتقادات و گلایه هایی که مردم این شهر دارند اما آنها هیچ توجهی نداشته و در انجام فعالیت های خود برای مردم شفاف سازی نمی کنند.

انتقاد امام جمعه شهرخرو از بی اعتنایی شهردار و شورای شهر به مشکلات مردم

 حجت الاسلام و المسلمین جواد غلامی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: در مورد مسائل شهری و انچه که در این زمینه در شهر خرو انجام می شود شورا و شهرداری طی چند سال گذشته هیچ اطلاع رسانی به مردم انجام نداده اند و در برخی موارد نیز علی رغم اینکه مردم درباره انجام برخی اقدامات انجام شده سوالات و مطالباتی داشتند اما با بی اعتنایی شهردار و شورای شهر مواجه شدند.

وی افزود: یک دستگاه لودر که  توسط دولت به شهرداری این شهر تحویل داده شده بود توسط این مجموعه به فروش رسید و مشخص نشد که پول آن کجا هزینه گردید و صرف چه فعالیتی شد و با اینکه مردم در این زمینه سوالات زیادی حتی در نحوه فروش آن  دارند اما هیچ پاسخگویی در این باره صورت نگرفته است  .

حجت الاسلام غلامی تصریح کرد:از طرفی شهرداری قسمتی از قبرستان کهنه این شهر در محله سیخ سفید خرو علیا را که در یک سمت آن مردم زندگی می کنند را خاک برداری کردند و در صورتی که می توانستند اطراف این قبرستان را ظرف حداکثر یک ماه دیوارکشی کنند اما حدود 8 ماه از این ماجرا می گذرد و  علی رغم اینکه در خاک برداری از این قبرستان مواردی نظیر استخوان ها و جمجمه های اجساد نمایان شده است و باعث ترس و دلهره در اقشاری نظیر خانم ها و کودکان شده است و از طرفی باعث خاک گرفتگی منازل مسکونی این منطقه شده است اما با بی اعتنایی به این موارد تاکنون هیچ اقدامی انجام نداده اند و بهانه آنها این است که بودجه برای انجام این کار ندارند.

وی اظهار داشت: از طرفی شهرداری اقدام به خرید زمینی در سطح شهر کرده است که شهروندان معتقد هستند این زمین وقفی بوده و ورثه این زمین سال ها است که نتوانستند ان را به فروش برسانند و شهرداری چگونه این زمین وقفی را خریداری کرده است و بودجه شهرداری را در یک ملک وقفی هزینه کرده است.

حجت الاسلام غلامی ادامه داد: یکی از مشکلات دیگر مردم این شهر نداشتن اب شامیدنی در طول شبانه روز می باشد و شهروندان ادعا دارند که مقداری از آب رودخانه برای منبع برداشته می شود و مشکلات اب اشامیدنی در طول سالهای گذشته به این شدت نبوده است و این موضوع متوجه کم کاری شورا و یا اداره اب وفاضلاب این شهر می باشد . از طرفی موضوع دیگر در این مورد ان است که قسمت هایی از این شهر همیشه دارای اب هستند و قسمت هایی از نبود اب رنج می برند و موضوع کنتورها نیز مورد کنترل صحیح قرار نمی گیرد و با اینکه برخی کنتورهای مشترکین مدت ها است که خراب می باشند اما هیچ رسیدگی به انها صورت نمی گیرد.

وی تصریح کرد: مردم انتظار دارند که مسئولان انها به شفاف سازی و اطلاع رسانی در مورد مسائل بپردازند و مردم را امین خود بدانند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.