یکی از بهترین بازیکنان این فصل پرسپولیس در فاز تهاجمی اینبار در پست و وظایفی جدید به دنبال درخشش و برآورده کردن انتظارات برانکو و هواداران است.

نعمتی: بهترین نمایش را در دفاع راست خواهم داشت

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، سیامک نعمتی در دومین فصل حضورش در پرسپولیس نمایش موفقی طی دیدارهای اخیر از خود به جا گذاشته و یکی از ستاره‌های تیم برانکو تا به اینجای فصل بوده است. نعمتی امشب قرار است با توجه به نیاز تیم در پست دفاع راست برای سرخپوشان به میدان برود و امیدوار است بتواند انتظارات را برآورده کند.


نعمتی درباره کسالتی که پیش از سفر به دوحه داشته گفت: بدشانسی قرار نیست دست از سر ما بردارد و من و چند بازیکن دیگر سرما خورده‌ایم و البته تلاش زیادی داشتیم تا تنها بر تمرکز روی بازی و اجرا خواسته‌های کادرفنی بتوانیم تمرینات مناسبی را پشت سر بگذاریم و به آمادگی لازم برای این بازی دست پیدا کنیم.


او که دومین تجربه‌اش را در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان پشت سر می‌گذارد در این خصوص می‌گوید: فصل گذشته هم بدشانس بودیم وگرنه می‌توانستیم مقابل الهلال به نتیجه بهتری دست پیدا کنیم. هرچه هست فراموش کرده‌ایم و اکنون مسابقه‌ای جدید و شانس دوباره‌ای داریم تا بتوانیم نتیجه بگیریم. اکنون هم علیرغم تمام مشکلات به دنبال نتیجه هستیم. تجربه خوبی از دو بازی قبلی با السد داریم، هرچند آنها نسبت به گذشته و بازی‌های مرحله گروهی قوی‌تر شده‌اند اما تلاش خواهیم کرد تا با دست پر از زمین خارج شویم و نمی‌خواهیم با شکست دوحه را ترک کنیم.


نعمتی قرار است در این بازی با توجه به نیاز تیم در پست دفاع راست به میدان برود. او در خصوص این پست و تجربه حضور در آن می‌گوید: چند سال اخیر بیشتر وظایف تهاجمی داشتم اما فوتبال امروز دیگر پست تخصصی وجود ندارد. همه بازیکنان باید قابلیت حضور در چند پست را داشته باشند و امروز هم تلاش می‌کنم تا بهترین نمایش را داشته باشم و بتوانم به تیمم کمک کنم. کار سختی داریم اما سعی می‌کنم از تجربه نفرات کناری‌ام سود ببرم و امیدوارم به نتیجه برسیم.


وی درباره شکست مرحله رفت گروهی و گلزنی‌اش در آن بازی گفت: همانطور که گفتم آن بازی تمام شده است. السد و ما با شرایط جدید و هدف بزرگتری در این مرحله حاضر هستیم. آن بازی در مرحله گروهی بود و شانس بیشتری برای جبران آن داشتیم و دیدید که در نهایت به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی رسیدیم. اکنون بدون توجه به مشکلی و انرژی منفی تنها به امید خدا، تلاش بازیکنان و تدابیر کادرفنی و حمایت هواداران امیدوار به کسب نتیجه خواهیم بود. بچه‌ها علیرغم مشکلاتی که داریم سراسر انرژی و انگیزه هستند و می‌خواهیم اینبار به فینال صعود کنیم حتی اگر سخت‌ترین کار ممکن باشد و خیلی‌ها بگویند غیرممکن است اما برای ما غیرممکن وجود ندارد و انرژی و انگیزه زیادی داریم.


نعمتی درباره شانس گلزنی‌اش در این بازی گفت: مهم موفقیت تیم و نتیجه گیری کلی است. درست است که هر گل ما در این بازی ارزش فوق العاده‌ای دارد و فلسفه همیشگی پرسپولیس و آقای برانکو برتری و دستیابی به برد است اما باید نتیجه‌ای کسب کنیم که کار را در بازی برگشت سخت نکند. بچه‌های تیم آن جلو کارشان را خوب بلد هستند و امیدوارم به خواسته‌مان برسیم.


مدافع راست بازی امشب سرخپوشان درباره رویارویی با بغداد بونجاح گفت: او بازیکن قدرتمندی و چارچوب شناسی است و برای مهار او هم برنامه داریم. هرچند السد تنها متکی به او نیست و در تمام پست‌ها مهره‌های خوبی دارد و باید در طول 90 دقیقه کاملا تمرکز داشته باشیم. هیچ چیز در دوحه نهایی و تمام نمی‌شود و ما تنها باید در اولین مساله خودمان به نتیجه لازم و امیدوارکننده برسیم و در نهایت در آزادی و حمایت هواداران‌مان شانس حضور در فینال را به دست بیاوریم. ما هیچ وقت شانس حضورمان در فینال را دست کم نخواهیم گرفت و از تلاشی که تا به اینجای مسابقات داشته‌ایم به سادگی نخواهیم گذشت.

منبع: ورزش۳ 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.