در فضای مجازی اخباری مبنی بر پخش مستندی از بی بی سی در یکی از قطارهای مسیر مشهد- تهران منتشر شده بود که مدیر روابط عمومی راه‌آهن خراسان در واکنش به‌این خبر گفت: در مرحله اول معمولا مستند در قطارها پخش نمی‌شود، در مرحله دوم نیز فیلم‌های پخش شده در قطارها مجوزهای لازم را کسب کرده‌اند.

واکنش راه‌آهن به‌پخش مستند بی بی سی در قطار مسیر مشهد- تهران
به گزارش قدس آنلاین ، یکی از مخاطبان خبرگزاری فارس خراسان رضوی عکسی از ‌پخش مستندی با نشان بی بی سی فارسی در قطار زندگی شرکت رجا در مسیر مشهد – تهران که در فضای مجازی منتشر شده بود را برای پیگیری علت این موضوع ارسال کرده بود که مدیر راه آهن خراسان درخصوص این اتفاق در قطار رجا واکنش نشان داد.

جواد معراجی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد درخصوص مستند پخش شده از قطار رجا گفت: در مرحله اول معمولا مستند در قطارها پخش نمی‌شود، در مرحله دوم نیز فیلم‌های پخش شده در قطارها مجوزهای لازم را کسب کرده‌اند.

مدیر روابط عمومی راه آهن خراسان با تاکید بر اینکه همواره مراحل امنیتی انتظامی مد نظر مسؤولان ذی‌ربط در قطارهای مختلف بوده است؛ ادامه داد: ممکن است مستند مذکور درباره رسانه‌های خارجی باشد که در این صورت باید هر آنچه که در این حوزه است، منبع آن نیز ذکر شود.

وی اضافه کرد: پخش چنین مستندهایی که با ذکر منبع بوده، اگر محتوای آن به‌شرایط رسانه‌های خارجی بازمی‌گردد، تخلفی نیست، اما با این وجود مردم می‌توانند در صورت هر گونه اطلاع درخصوص پخش مستندهایی از بی بی سی یا موارد مشابه، به‌روابط عمومی راه آهن خراسان اطلاع دهند تا تحقیقات لازم انجام و در صورت انجام تخلف، با متخلفان برخورد جدی شود.

منبع : فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.