مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: برای تکمیل پروژه استخر خلیل آباد برنامه ای نداریم.

برای تکمیل پروژه استخر خلیل آباد برنامه ای نداریم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از خلیل آباد، فرزاد فتاحی در دیدار با فرماندار خلیل آباد اظهار داشت: برای تکمیل پروژه استخر خلیل آباد برنامه ای نداریم تا ان شاء الله یک راهکاری برای این موضوع در آینده دیده شود و با تغییر کاربری، فضای جدیدی را در آنجا شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه هدف از بازدید میدانی از پروژه های ورزشی در شهرستان ها کمک و تکمیل طرح ها می باشد افزود: بحث استخر خلیل آباد در سازمان مدیریت برنامه ریزی مطرح شد و با توجه به اینکه بخش خصوصی اقدام به ساخت استخر در شهرستان داشته، طبیعتاً سیاست ما حمایت از بخش خصوصی و از این استخر خواهد بود و حضور دو استخر در شهرستان جوابگو نخواهد بود و مشکلاتی نیز در پی

دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه حضور خیرین در ایجاد پروژه هایب ورزشی می تواند بسیار به حوزه ورزش شهرستان ها کمک کند گفت: اگر خیرین پای کار باشند و پروژه هایی را شروع کنند آمادگی داریم که برای تکمیل آن از منابع ملی کمک کنیم.

همچنین در ادامه فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه شهرستان خلیل آباد بالغ بر ۵۲ هزار نفرجمعیت دارد گفت:  از سال ۸۸ پروژه استخر شهرستان کلنگ زده شده و تاکنون بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان در آن فضا هزینه شده و ۲۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مجتبی شاکری با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان شهرستان فاقا ساختمان اداری است افزود: اعتبارات حوزه ورزش شهرستان خلیل آباد تا کنون بسیار نا چیز بوده است که انتظار می رود در بحث توزیع اعتبارات عدالت را اداره کل ورزش و جوانان استان مد نظر قرار بدهند.

وی با اشاره توسعه و توجه به مناطق محروم و کم برخوردار روستایی شهرستان اظهار کرد: روستای جابوز از توابع شهرستان  جمعیتی بالغ بر ۴ هزار ۵۰۰ نفر دارد که متاسفانه از ابتدایی ترین امکانات ورزشی بی بهره است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.