رییس اداره نظارت برکالا و خدمات سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: توزیع عدس وارداتی به منظور تنظیم بازار مشهد در دستور کار قرار گرفته است.

توزیع ۸۰۰ تن عدس وارداتی در مشهد به منظور تنظیم بازار

 به گزارش قدس آنلاین ، عباس اخوان ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده و در راستای طرح تنظیم بازار و عرضه مستقیم کالا بیش از ۸۰۰ تن عدس وارداتی از طریق فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ نظیر فرهنگیان و رفاه در مشهد  عرضه می‌شود.

وی افزود: این سیاست در راستای برقراری تعادل در بازار و حمایت از مصرف کنندگان از سوی دولت برای تنظیم بازار اتخاذ شده است.

رییس اداره نظارت برکالا و خدمات این‏ سازمان ادامه داد: با توجه به وظایف نظارتی این سازمان در حوزه کنترل و نظارت بر شرکتهای وارد کننده کالا با ارز دولتی مشخص شد که تعدادی از شرکتهای وارد کننده استان مبادرت به واردات حبوبات به داخل کردهاند که در این رابطه مقدار ۱۰ تن عدس وارداتی در قالب عرضه مستقیم در فروشگاه رفاه و فرهنگیان بر حسب نیاز به قیمت  ۴۷۰۰تومان توزیع شده است.

وی گفت: هماهنگی لازم در جهت استمرار این طرح برای توزیع ۸۰۰ تن عدس وارداتی دیگر هم انجام شده است که پس از مشخص شدن قیمت مصرف کننده وارد شبکه توزیع خواهد شد که شهروندان محترم می توانند با تماس با تلفن  ۱۲۴ از محل مراکز عرضه حبوبات در قالب طرح توزیع اطلاع حاصل کنند .

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.