استاندار خراسان رضوی گفت:قیمت پایه خرید زعفران توسط دولت و تعاون روستایی در روزهای آینده اعلام و اجرایی می شود.

قیمت پایه خرید زعفران توسط دولت روزهای آینده اعلام می شود

به گزارش قدس آنلاین ،علی رضا رشیدیان بعدازظهر سه شنبه جمع خبرنگاران باخرز اظهار کرد: قیمت پایه خرید زعفران توسط دولت و تعاون روستایی در روزهای آینده اعلام و موضوع اجرایی می شود تا نتیجه تلاش و دسترنج زعفران کاران به جیب دلالان و واسطه ها نرود.

وی افزود:پارسال برای آنکه بتوانیم بازار زعفران را به نوعی مدیریت کنیم دولت به بحث خرید زعفران وارد شد و امسال هم تا حدودی در موضوع ورود دولت به خرید تردید وجود داشت اما در جمع بندی نهایی به این رسیدیم که دولت با محوریت تعاون روستایی برای خرید زعفران اقدام کند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد:همیشه یکی از مسائل ما در حوزه عمران این بود است که تامین بودجه عمرانی در نیمه اول سال در حداقل ممکن بود اما امسال از جمله ابتکارات دولت آن رفع این مشکل و تخصیص مناسبی از این بودجه بود ودر نیمه اول امسال ۴۴ درصد بودجه عمرانی استان ابلاغ شد وتخصیص یافت و هم اکنون پروژه های عمرانی در دست انجام است.

وی گفت:با توجه به تحولاتی که در بازار و قیمت مصالح ساختمانی رخ داده برای پیمانکاران مشکلاتی ایجاد شده که با پیش بینی بسته حمایتی ویژه پیمانکاران از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور امید است به زودی برای اجرا ابلاغ شده و با حمایت پیمانکاران بتوان پروژه های نیمه تمام را به انجام برسانیم.

رشیدیان تاکید کرد: مدیران در سطوح استانی و شهرستانی به طور هماهنگ با بررسی مسائل ومشکلاتی که در حوزه ارائه خدمات معیشتی،تامین مایحتاج عمومی و ارائه خدمات عمومی و طرح های توسعه اشتغال و تولید وجود دارد ، در تعامل و هماهنگی با هم  به جمع بندی های مناسبی برای ارائه بهتر خدمات به مردم برسند.

منبع: مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.