معاون خدمات و محیط زیست شهرداری مشهد گفت: در پی بارندگی اخیر یک مورد آب افتادگی داخل محدوده شهر و دو مورد آبگرفتگی منزل مسکونی و گیرکردن خودرو داخل کانال آب در خارج از محدوده خدمت رسانی شهرداری مشهد رخ داد.

بارندگی سبب سه مورد آب گرفتگی در مشهد شد

به گزارش قدس آنلاین ، خلیل الله کاظمی روز یکشنبه  افزود: صبح امروز حادثه آبگرفتگی زیر پل امام حسین در مسیر کانال فاضلاب و کانال جمع آوری آبهای سطحی در مشهد گزارش شد. این مورد بخاطر گرفتگی یکی از شیرهای برگشتی فاضلاب متعلق به شرکت آب و فاضلاب مشهد رخ داد که با حضور عوامل این شرکت و شهرداری به سرعت مرتفع شد.

وی ادامه داد: همچنین در خارج از محدوده خدمترسانی شهر مشهد یک دستگاه خودرو سواری در کانال آب ناظرآباد در مسیر جاده قوچان گیر افتاده بود که با تلاش آتش نشانان به بیرون منتقل شد.
معاون شهردار مشهد گفت: یک مورد آبگرفتگی منزل مسکونی در روستای خوش هوا واقع در جاده کلات در حومه مشهد نیز رخ داد که با امدادرسانی آتش نشانی مشهد رفع شد.
وی افزود: همزمان با شروع بارش از دیروز 90 دستگاه خودرو جمع آوری آبهای سطحی، 10 دستگاه لودر، 20 دستگاه کامیون و 10 دستگاه پمپ مکنده فشار قوی شهرداری در نقاط مختلف شهر مشهد مستقر شده اند.
بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ظرف 24 ساعت گذشته در مجموع افزون بر 10 میلیمتر باران در مشهد باریده است. ایستگاههای سینوپتیک هواشناسی در سه نطقه مشهد شامل فرودگاه این شهر 10.4 میلیمتر، در ایستگاه دانشگاه فردوسی 15.5 و در ایستگاه سینوپتیک دانشگاه بینالود 20.9 میلیمتر بارش باران را طی این مدت ثبت کرده اند.
منبع : ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.