البرز- کاظم صادقی مسابقات المپیک جوانان در کشور برزیل را فرصتی مناسب برای کسب تجربه جوانان دانست و گفت: بازیکنان ایرانی به واسطه تجربه ای که در آرژانتین کسب کردند در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

"المپیک جوانان" تجربه خوبی برای فوتسال ایران بود/ تکذیب استعفای سرمربی تیم ملی جوانان

کاظم صادقی مربی البرزی تیم ملی فوتسال جوانان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: تمامی بازیکنان مستعد از نقاط مختلف کشور توسط کادرفنی شناسایی شده و اکنون به انسجام تیمی خاصی رسیده اند.

وی با بیان این که قهرمان و نایب قهرمان المپیک از گروه ایران به این عناوین رسیدند، گفت: تیم های برزیل و روسیه در مرحله گروهی با ایران بازی کرده و توانسته اند به این عناوین دست یابند.

مربی البرزی تیم ملی فوتسال جوانان تصریح کرد: المپیک جوانان به منظور آشنایی ورزشکاران با دهکده المپیک و نیز شرایط مسابقات برگزار می شود، این در حالی است که تمامی تیم های حاضر بر خلاف ایران اردوهای آماده سازی بسیار خوبی را پشت سر گذاشته بودند.

صادقی با بیان این که تنها یک گل مانع صعود ایران به مرحله بعد رقابت های المپیک شد، خاطر نشان کرد: تنها یک گل در دیدار مقابل روسیه می توانست ضامن صعود ایران به مرحله بعد باشد که در این صورت حضور ایران در بین 4 تیم برتر مسابقات دور از دسترس نبود.

وی با هشدار به مسئولان فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت فوتسال ایران، گفت: نباید به شرایط حال حاضر فوتسال ایران مغرور شویم و باید هرچه سریع تر به تیم های پایه پرداخته شود چراکه حتی تمامی تیم های آسیایی در حال پیشرفت هستند و در صورت عقب ماندن از آن ها با مشکلات بسیاری مواجه خواهیم شد.

مربی البرزی تیم ملی فوتسال جوانان با تکذیب شایعه استعفای صانعی از سرمربیگری تیم ملی جوانان، گفت: سرمربی تیم ملی به هیچ عنوان استعفا نداده است بلکه قرارداد اعضای کادرفنی به اتمام رسیده و تاکنون تماسی از فدراسیون مبنی بر ادامه همکاری دریافت نکرده ایم.

صادقی تصریح کرد: بدون شک صانعی را می توان افتخار البرز و پرافتخارترین چهره فوتسال در دوران بازی و مربیگری دانست و باید به عنوان مربی ارزنده تیم های پایه از او قدردانی کرد.

وی در خصوص شایسته سالاری کادر فنی تیم ملی نیز گفت: بنده و تمامی اعضای کادر فنی برای شناسایی بازیکن مستعد حتی به شهرستان ها سفر کرده و اعضای تیم ملی فوتسال را از بین 800 بازیکن مستعد انتخاب کرده ایم.

مربی البرزی تیم ملی فوتسال جوانان در پایان گفت: خوشبختانه در حال حاضر بهترین بازیکنان ایرانی در رده زیر 18 سال شناسایی شده و زمان آن رسیده است که با توجه به حضورشان، بستر لازم برای ادامه روند موفقیت آمیز فوتسال در سال های آینده فراهم شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.