پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی با حضور پرشور مردم ولایتمدار نیشابور در نیشابور برگزار شد.

پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در نیشابوربرگزار شد

به گزارش قدس آنلاین ، دبیر ستاد مردمی جاماندگان اربعین حسینی نیشابور اظهار کرد: پیاده‌روی جاماندگان اربعین یک مراسم عمومی از جنس راهپیمایی است که در روز اربعین در شهرهای مختلف ایران برپا می‌شود و در این برنامه، عده‌ای از مردم که نتوانسته‌اند در پیاده‌روی اربعین مسیر نجف وکربلا شرکت کنند در مسیرهای مشخصی در شهرهای خود اقدام به پیاده‌روی می‌کنند.

حجت الاسلام رضا حاجی بیگلو افزود: کاروان عظیم عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) نیشابور با عنوان جاماندگان کربلای حسینی امسال برای نخستین سال به تاسی از پیاده روی میلیون‌ها عاشق سیدالشهداء (ع) در مسیر تکیه ابوالفضلی به سمت حرم امامزادگان محروق و ابراهیم(ع) پیاده روی کردند.

وی خاطرنشان کرد: عزاداران  حسینی و جاماندگان اربعین در نیشابور ساعت هشت صبح روزسه شنبه 8 آبان 97 مصادف با اربعین  حسینی ازمقابل  تکیه ابوالفضلی به سمت حرم امامزادگان محروق و ابراهیم(ع) به یاد زائران اربعین پیاده راه رفتند.

دبیر ستاد مردمی جاماندگان اربعین حسینی نیشابور تصریح کرد: جاماندگان اربعین در نیشابور پس از طی مسافت بیش از 5 کیلومتری تکیه ابوالفضلی  تا امامزادگان محروق و ابراهیم(ع) به قرائت زیارت اربعین خواهند پرداخت وبا مداحی مداحان اهل بیت (ع) به عزاداری پرداختند.

حاچی بیگلو بیان کرد: وظیفه همه ما زنده نگه داشتن حماسه بزرگ کربلا و رساندن پیام عاشورا و قیام امام حسین (ع) به نسل‌های آینده است همانگونه که نسل‌های پیشین ما سینه به سینه آرمان‌های این قیام را زنده نگه داشته و به آیندگان منتقل کردند، ما نیز وظیفه داریم با برگزاری مراسم‌های مختلف این وظیفه خطیر را اجرا کنیم.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.