عضو مجمع نمایندگان استان با تأکید بر اینکه باید چهره‌ای ملی برای استانداری این استان انتخاب شود، گفت: دولت هنوز نظر نمایندگان را برای انتخاب استاندار جویا نشده است.

دولت از نمایندگان خراسان رضوی برای انتخاب استاندار نظر نخواسته است

به گزارش قدس آنلاین، «جلیل رحیمی جهان‌آبادی» افزود: هنوز گزینه مشخصی نداشته‌ایم و روی افراددولت از مجمع نمایندگان خراسان رضوی برای انتخاب استاندار نظر نخواسته است بحث نکرده‌ایم؛ اما اگر وزارت کشور و دولت از ما نظر مشورتی بخواهند، می‌توانیم روی یک یا دو گزینه اجماع و آن ها را معرفی کنیم.

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس بیان کرد: ما هم‌اکنون دو طیف سیاسی در بین نمایندگان مجلس خراسان رضوی داریم و حداقل از هر طیف، می‌توانیم یک نفر را به آن‌ها پیشنهاد بدهیم و دولت هم می‌تواند آن‌ها را بررسی کند.

او ادامه داد: چند چهره‌ شاخص کشوری هستند که می‌توانند برای استانداری خراسان رضوی مناسب باشند اما این مساله به نظر وزیر کشور بستگی دارد که چه کسی را انتخاب کند و تاکنون هم دولت جلسه‌ای با مجمع نمایندگان نداشته تا به‌صورت مستقیم نظرخواهی و مشورت شود.

رحیمی جهان آبادی درباره بومی یا غیربومی بودن استاندار نیز گفت: به نظر من اگر گزینه بومی شرایط مدنظر را داشته باشد، برای ما بهتر است اما در بین گمانه‌زنی‌ها افرادی دیده می‌شوند که باوجود غیربومی بودن، توانمندی توسعه خراسان رضوی را دارند.

منبع: صدا و سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.