کاربران گوشی هوشمند Pixel ۳ XL با باگ نمایشگر عجیب و غریبی روبه‌رو شده‌اند.

مشکل عجیب در صفحه نمایش گوشی Pixel ۳ XL +تصاویر

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، شرکت گوگل یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین شرکت های جهان است که سالهاست در زمینه تولید نرم افزارهای گوناگون و متنوع کار می‌کند و در همین رابطه سود بسیار بالایی را عاید این سهام داران این شرکت کرده است. موفقیت های نرم افزاری گوگل در طی سال های گذشته بسیار بالا بود و از طرف دیگر اقبال کاربران به نرم افزارهای این شرکت نیز بسیار زیاد است. از مهمترین محصولات نرم افزاری گوگل می‌توان به سیستم عامل اندروید اشاره کرد که در حال حاضر محبوب‌ترین و پرکاربردترین سیستم عامل‌های گوشی‌های هوشمند در جهان محسوب می‌شود.

اما در کنار فعالیت های نرم افزاری، شرکت گوگل تقریبا سه سال است که به تولید گوشی هوشمند نیز روی آورده است و محصول این سه سال، سه نسخه متفاوت و قدرتمند از سری گوشی‌های پیکسل است. اگرچه موضوع به همین جا ختم نمی‌شود؛ چراکه شرکت گوگل در طی این سه سال گوشی‌های خود را به صورت دقیق و کامل عرضه نکرده است و هر سال شاهد وجود مشکلات نرم افزاری و باگ‌های گوناگونی در اجرای این محصولات بوده‌ایم.

جدیدترین نسل گوشی‌های گوگل یعنی Pixel ۳ XL و Pixel ۳ نیز کمتر از یک ماه است که عرضه شده است اما با این وجود کاربران از وجود باگ‌های مختلف مانند ایجاد نویز در اسپیکر و ایجاد خطوط در صفحه نمایش و ... می‌گویند. در کنار این باگ‌ها روز گذشته باگ نرم افزاری عجیبی از این گوشی گزارش شد که در آن به جای یک ناچ در بالای صفحه، دو ناچ در نمایشگر این گوشی به چشم می‌خورد!

بر اساس گزارش‌ها ناچ دوم در سمت راست تصویر ظاهر شده است و قائدتا کاربری دستگاه را با مشکل مواجه کرده است. گفتنی است؛ هنوز دلیل این باگ مشخص نیست و مسئولان گوگل نیز جوابی در این خصوص نداده‌اند. در ادامه می‌توانید تصاویری از این باگ عجیب و غریب را مشاهده کنید:

گوشی Pixel 3 XL با باگ ناچ دوم مواجه شده است! +تصاویر

گوشی Pixel 3 XL با باگ ناچ دوم مواجه شده است! +تصاویر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.