با توجه به نزدیک شدن به دهه آخر صفر، مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی ویژه برنامه های این ایام را تشریح کرد.

برنامه‌های صدا و سیمای خراسان رضوی به مناسبت شهادت امام رضا (ع)

به گزارش قدس آنلاین،   محسن نصرپور مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی با اشاره به برنامه سیمای خراسان رضوی در ایام شهادت امام رضا (ع) گفت:ویژه برنامه "مرثیه آفتاب"به مدت ۷۵ دقیقه روی آنتن می‌رود. گفتگو با زائران، حضور کارشناسان دینی و مذهبی، پخش مراسم سینه زنی حرم مطهر رضوی، گزارش از صحن‌های حرم مطهر، تصویر از خدمات آستان قدس رضوی به زائران، و حضور مداحان و شاعران اهل بیت از آیتم‌های این برنامه می‌باشد.

وی افزود:مرثیه آفتاب به تهیه کنندگی علی محمد کاظمیان پور پخش می‌شود و از عوامل دیگر این برنامه می توان به کارگردانی روح الله حیدری، مجری گری حمید غلامی، تصویربرداری علی خیابانی، حسین هادی شرق، ایرج علیزاده، صدابرداری علی کد خدا، محمد مهدی زاده می‌توان نام برد. همچنین دستیاری مرثیه آفتاب بر عهده فاطمه وزان و مصطفی شادمان می‌باشد.

نصرپور در رابطه با برنامه‌های ویژه ایام شهادت امام رضا (ع) در حوزه صدای خراسان رضوی تصریح کرد: برنامه"آسمان بارانیست"به مدت ۱۲۰ دقیقه به سمع شنوندگان می‌رسد و از آیتم‌های ویژه این برنامه می‌توان به خیلی دور خیلی نزدیک که گزارش از شهرستان‌های مسیر زائران می‌باشد، آیتم حرف حساب که به صحبت‌های کارشناسان می‌پردازد وجاده عاشقی گزارش از زائران مسیر و موکب‌های بین راه اشاره کرد. این برنامه به تهیه کنندگی لیلا کامکار و نویسندگی جمیله توکلی، تکتم حسین پور پخش خواهد شد.

مدیر کل صدا وسیمای خراسان رضوی با اشاره به برنامه‌های رادیو گفت: برنامه "صحن سوم"به مدت ۱۸۰ دقیقه و به تهیه کنندگی محسن مقدم از رادیو زیارت روی آنتن می‌رود؛ و از آیتم‌های این برنامه می توان به ارتباط با مرزهای شرقی و غربی، معرفی کتاب‌های مرتبط با امام رضا (ع)، پخش سخرانی، نمایش کبوتر حرم و گزارش مستقیم از حرم مطهر رضوی نام برد.

وی افزود:در حوزه برون مرزی نیز برنامه "غریب خراسان" به تهیه کنندگی مجید حاتم زاده به مدت ۱۵ دقیقه از رادیو تاجیکی پخش می‌شود و آیتم‌های این برنامه شامل مداحی، مصاحبه، گزارش و حضور کارشناس می‌باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.