مدیر کل ورزش وجوانان خراسان رضوی از برنامه ریزی به منظور کسب سهمیه المپیک توسط ورزشکاران این استان خبر داد.

برنامه ریزی برای کسب سهمیه حضور ورزشکاران خراسان رضوی در المپیک

به گزارش قدس آنلاین ، فرزاد فتاحی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:ورزشکاران خراسان رضوی در مسابقات المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی سابقه درخشانی دارد و نتایج خوبی را کسب کرده اند و در این راستا اداره‌کل ورزش و جوانان استان به منظور سرمایه‌گذاری روی ورزشکاران، استعدادیابی و حمایت از ورزشکاران برای رسیدن به بازی‌های المپیک باید یک برنامه ریزی دقیق داشته باشد. 

وی افزود: در این راستا قرار است ستاد المپیک در خراسان رضوی تشکیل شود و تلاش می کنیم جزو اولین استان‌های باشیم که در رابطه با المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ بااین رویکرد که ورزشکاران خوب که شانس حضور در این رویداد را دارند شناسایی و برنامه ریزی کنیم.

مدیر کل ورزش وجوانان خراسان رضوی بیان کرد: از تمامی هیئت‌های ورزشی خواسته ایم ورزشکارانی که شانس حضور در اردوهای ملی و کسب سهمیه را دارند به ما معرفی کنند تا با یک کار کارشناسی شده واجدین شرایط را انتخاب کنیم و برنامه‌های حمایتی را برای آنها اعلام کنیم.

فتاحی خاطرنشان کرد: المپیک از ۳ تا ۱۹مرداد ماه ۱۳۹۹در شهر توکیو ژاپن برگزار می‌شود و ورزشکاران کشورمان برای حضور  در این رقابت‌ها وکسب سهیمه لازم تلاش‌های زیادی انجام خواهند داد.

وی گفت: ایجاد انگیزه در ورزشکاران و برنامه ریزی برای برگزاری اردوها، تغذیه، روانشناسی و تامین لوازم ورزشی در اولویت اقدامات قرار دارد تا بتوانیم ورزشگاران را با آمادگی کامل راهی مسابقات کنیم.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.