معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی از رفع مشکل ۱۳۵ واحد تولیدی معرفی شده به ستاد تسهیل استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

رفع صد درصدی مشکل ۱۳۵ واحد تولیدی در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، قربان میرزایی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با اعلام این خبر اظهار کرد: مشکلات واحدهای تولیدی پس از معرفی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان صمت استان، در ستاد تسهیل بررسی و دستور لازم برای رفع آن‌ها صادر می‌شود.

وی با  تشریح موقعیت حساس کنونی کشور، تاکید کرد: تلاش‌های صورت گرفته به گونه‌ای است تا با همدلی بخش‌های دولتی، خصوصی و عمومی و با اتکا به تجارب دوران دفاع مقدس با موفقیت از این مرحله عبور کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت: حرکت و برنامه‌ریزی‌ها باید به سمت کاهش فشار بر مردم و حل مشکلات قشرهای آسیب پذیر باشد که در این مسیر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها ضروری است.

میرزایی استفاده از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان را در شرایط کنونی ضروری دانست و خواستار برگزاری نمایشگاهی به همین منظور شد.

وی با بیان اینکه همجواری با مرز یک فرصت و مزیت، خاطرنشان کرد: توسعه تجارت با کشورهای همسایه یکی از راهکارهای دور زدن تحریم هاست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی با تاکید بر این که استراتژی مدیریت عالی استان تثبیت اشتغال موجود است، اضافه کرد: حل مشکلات نقدینگی باید به سمت رونق تولید باشد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.