یک مقام ارشد دولت با اشاره به سبد کالاهای خانوارهای نیازمند گفت:‌ روز گذشته ۲۰۰ هزار تومان برای افراد تحت پوشش کمیته امداد واریز شده و به تدریج دیگر گروه ها نیز دریافت بسته حمایتی را دریافت می کنند.

برای کارمندان و بازنشستگان سبد حمایتی در نظر گرفته می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، یک مقام ارشد دولت با اشاره به سبد کالای خانوارهای نیازمند اظهار داشت: برای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد، بهزیستی، خانواده شهدا و ایثارگران سبد کالا پیش‌بینی شده که به تدریج در حال پرداخت است. 

وی افزود: در هر مرحله ۲۰۰ هزار تومان به حساب افراد واریز می‌شود که قابل نقد شدن نیست و فقط می‌توانند با این اعتبار کالای اساسی مورد نیاز خانوار را براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته تامین کنند. 

این مقام ارشد دولت افزود: در مرحله اول روز گذشته برای افراد تحت پوشش کمیته امداد ۲۰۰ هزار تومان به حسابشان واریز شده است و هر دو روز یکبار گروه‌های مختلف رقم حمایتی را دریافت می‌کنند. 

این مقام مسئول با بیان اینکه هنوز بسته حمایتی کارمندان قطعی نشده است، تصریح کرد: در روزهای آینده نیز این مساله نهایی خواهد شد و به تدریج برای کارمندان و بازنشستگان سبد حمایتی در نظر گرفته می شود. همچنین شناسایی کارگرانی که زیر سه میلیون تومان حقوق دریافت می کنند از اهمیت بالایی برخوردار است که با حساسیت دنبال می شود.

با افزایش چشمگیر سطح عمومی قیمت‌ها به دلیل نوسانات ارزی در ماه های اخیر، دولت تصمیم گرفت بسته حمایتی به اقشار آسیب پذیر جامعه یعنی کارمندان دولت، کارگران، افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی، بازنشستگان و تمام کسانی که زیر ۳ میلیون تومان حقوق می گیرند، اختصاص دهد. همچنین قرار است اولین بسته حمایتی به صورت کارت اعتباری باشد و بسته های بعدی به صورت بسته غذایی توزیع شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آخه کی ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
    0 0
    خدایا خسته شدم از بی پولی کاش زن نمی گرفتم
  • ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
    0 0
    به چنان رونق اقتصادی و چنان درآمد سرشاری رسیدیم که بیش از نیمی از جمعیت کشور محتاج سبد حمایتی شدند.
  • امین گل مرادی IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
    0 0
    نظر شما *آیاسبدکالابه ماهم تعلق میگیرد
  • بازنشسته ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
    0 0
    سلام اگرسبدحمایتی به بازنشستگان ومستمربگیران رانمیخواهندبدهندوعده الکی ندهندگفتند200 هزارتومن اونهایی که حقوقشان زیر3 میلیون مایک سوم حقوق نمیگیریم خواهشنارسیدگی بشه اگرسبدحمایتی وجودنداره بگن